gk1 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) als je naar de Tw@ gaat, moet je eens naar de lcpd site gaan, waar ze een databank hebben van beruchte criminelen. Maar als je goed oplet heb je ook namen van criminelen in San Fierro en Los Santos. zal er dan een soort San Andreas next-gen uitkomen edit: Ik kreeg ook een smsje van Roman, en er stond ook iets over Vice City. Bewerkt: 18 augustus 2008 door gk1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMACKDOWN Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 ik denk het niet je ziet op tv ook wel eens reclamen over sanandreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Dit had ik al wel eens veel eerder gezien. Maar ik denk dat ze dit er gewoon voor de lol of GTA stijl in hebben gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Meer een Rockstar lolletje of een zéér kleine EE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denven Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Hoogstwaarschijnlijk blijft het gewoon GTA 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 als je naar de Tw@ gaat, moet je eens naar de lcpd site gaan, waar ze een databank hebben van beruchte criminelen. Maar als je goed oplet heb je ook namen van criminelen in San Fierro en Los Santos. zal er dan een soort San Andreas next-gen uitkomen Der komt zowiezo een Next Gen SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 als je naar de Tw@ gaat, moet je eens naar de lcpd site gaan, waar ze een databank hebben van beruchte criminelen. Maar als je goed oplet heb je ook namen van criminelen in San Fierro en Los Santos. zal er dan een soort San Andreas next-gen uitkomen Der komt zowiezo een Next Gen SA. Dat is niet 100% zeker, al verwachten vele mensen wel een next-generatien San Andreas, net zoals ze een next-gen Vice City verwachten. Rockstar heeft beide nog niet bevestigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 san andreas is een balen spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 als je naar de Tw@ gaat, moet je eens naar de lcpd site gaan, waar ze een databank hebben van beruchte criminelen. Maar als je goed oplet heb je ook namen van criminelen in San Fierro en Los Santos. zal er dan een soort San Andreas next-gen uitkomen Der komt zowiezo een Next Gen SA. Dat is niet 100% zeker, al verwachten vele mensen wel een next-generatien San Andreas, net zoals ze een next-gen Vice City verwachten. Rockstar heeft beide nog niet bevestigd. Ik heb wel ergens gelezen dat R* liever nieuwe steden verzint die zich afspelen ergens in Europa... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 san andreas is een balen spel Een balen spel? Nog nooit van gehoord.. Ontopic: Ja, er zal vast wel een Next-Gen VC of SA komen. Maar dan wel over een aantal jaar.. Zelf hoop ik als eerst op een Neg-Gen Vice City, gewoon omdat de sfeer daar het beste is. Mvg, GTTO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 als je naar de Tw@ gaat, moet je eens naar de lcpd site gaan, waar ze een databank hebben van beruchte criminelen. Maar als je goed oplet heb je ook namen van criminelen in San Fierro en Los Santos. zal er dan een soort San Andreas next-gen uitkomen Der komt zowiezo een Next Gen SA. Dat is niet 100% zeker, al verwachten vele mensen wel een next-generatien San Andreas, net zoals ze een next-gen Vice City verwachten. Rockstar heeft beide nog niet bevestigd. Ik heb geen Link van VC en SA maar er zijn wel redens, heb jij misschien een link of er Steden uit EU komen. ik zou wel wel graag GTA Amsterdam willen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 als je naar de Tw@ gaat, moet je eens naar de lcpd site gaan, waar ze een databank hebben van beruchte criminelen. Maar als je goed oplet heb je ook namen van criminelen in San Fierro en Los Santos. zal er dan een soort San Andreas next-gen uitkomen Der komt zowiezo een Next Gen SA. Dat is niet 100% zeker, al verwachten vele mensen wel een next-generatien San Andreas, net zoals ze een next-gen Vice City verwachten. Rockstar heeft beide nog niet bevestigd. Ik heb geen Link van VC en SA maar er zijn wel redens, heb jij misschien een link dit klopt niet echt, maar ik denk dat je redenen bedoelt... oke, welke redenen zijn er dan dat VC en SA next-gen komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 GTA amsterdam klinkt goed maar voor andere europeese landen is het weer anders.. Ze kunne ook GTA EU maken We zullen wel zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 ik denk dat we sneller gta parijs zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_gamer4life_ Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 ik denk dat we sneller gta parijs zien Nou ik denk eerder GTA: Baghdad BOMAUTOOOOOS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.