EE hunter Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 ik denk dat we sneller gta parijs zien Nou ik denk eerder GTA: Baghdad BOMAUTOOOOOS Ik denk GTA: Bikinibottom. Of de GTA: Moscow Of idd GTA: Bagdad. of simpel GTA: Berlin of GTA: Tokyo, en zo kan ik elke hoofdstad opnoemen die ik ken. Maar het lijkt mij nog steed het leukste als er ook een Prehistorische versie komt. netzoals bij Flinstones. Zoiets Daar zijn mods voor, gozer! Reageren
EE hunter Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 GTA Bikini Bottom bestaat al xD een mod voor GTA Vice City! xD Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Ik denk toch dat ze eerder een GTA: Europe maken en dan net als GTA: SA steden maken. Met onder andere: Amsterdam Parijs Berlin Rome Moskou Praag Venetië Als dat het geval is, is dat zeer kicke of één stad met verschillende Europese steden erin, dan heb je bijvoorbeeld de Eifeltoren, de Grachten van A'dam de arena in Rome (weet eve niet meer hoe die heet)en dat kleurijke gebouw in Moskou (volgens mij nooit geweten hoe die heet ) Reageren
wupie Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ik denk toch dat ze eerder een GTA: Europe maken en dan net als GTA: SA steden maken. Met onder andere: Amsterdam Parijs Berlin Rome Moskou Praag Venetië Als dat het geval is, is dat zeer kicke of één stad met verschillende Europese steden erin, dan heb je bijvoorbeeld de Eifeltoren, de Grachten van A'dam de arena in Rome (weet eve niet meer hoe die heet)en dat kleurijke gebouw in Moskou (volgens mij nooit geweten hoe die heet ) dat zouw wel vet wezen maar de arena in Rome in het colossen en dat gebouw in Rusland is de sint-basilliuskatedral Reageren
EE hunter Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Ik denk toch dat ze eerder een GTA: Europe maken en dan net als GTA: SA steden maken. Met onder andere: Amsterdam Parijs Berlin Rome Moskou Praag Venetië Als dat het geval is, is dat zeer kicke of één stad met verschillende Europese steden erin, dan heb je bijvoorbeeld de Eifeltoren, de Grachten van A'dam de arena in Rome (weet eve niet meer hoe die heet)en dat kleurijke gebouw in Moskou (volgens mij nooit geweten hoe die heet ) dat zouw wel vet wezen maar de arena in Rome in het colossen en dat gebouw in Rusland is de sint-basilliuskatedral Colloseum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.