Pennywise The Clown Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Aangezien mijn vorige topic geen enkel bekijks had waar ik iets mee kon, hier maar even een nieuwe gooi. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1062868 Ik speel Fifa08 op de PS3. Op het moment ben ik bezig met de coachmode. Nou speel ik inmiddels europees voetbal, met een Nederlandse club. Maar al speel ik tegen AZ, Feyenoord, Ajax, Real Madrid, Anderlecht, Valencia, Lyon, Marseille, Arsenal... De enige twee stadions die tijdens die wedstrijden worden gebruikt zijn het Daegu World Cup Stadium, en een klein standaart stadion. De ArenA, Condant Vandenstock, Highbury, Santiago Bernabeau, of enig ander stadion heb ik nog nooit gezien. Ik speel al twee seizoenen lang met twee stadions. De standaart europese 1 voor de kleine clubs. En 'alle grotere clubs spelen in het Daegu World Cup Stadium. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? of hoe dit komt? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Aangezien mijn vorige topic geen enkel bekijks had waar ik iets mee kon, hier maar even een nieuwe gooi. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1062868 Ik speel Fifa08 op de PS3. Op het moment ben ik bezig met de coachmode. Nou speel ik inmiddels europees voetbal, met een Nederlandse club. Maar al speel ik tegen AZ, Feyenoord, Ajax, Real Madrid, Anderlecht, Valencia, Lyon, Marseille, Arsenal... De enige twee stadions die tijdens die wedstrijden worden gebruikt zijn het Daegu World Cup Stadium, en een klein standaart stadion. De ArenA, Condant Vandenstock, Highbury, Santiago Bernabeau, of enig ander stadion heb ik nog nooit gezien. Ik speel al twee seizoenen lang met twee stadions. De standaart europese 1 voor de kleine clubs. En 'alle grotere clubs spelen in het Daegu World Cup Stadium. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? of hoe dit komt? ALERT ! Spoilers bevatten scheldwoorden je kan er ook overheen lezen Dit is vast een fout in het spel en ik kan de arena ook niet in aftrap beginnen dat is zwaar klote[/font] want je voelt je tog beter in een supermooi stadion van een topclub dan zo'n verneukt [/font] derde rangs stadion Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Kennelijk heb ik te maken met meerdere foutjes in FIFA08. Ik heb een speler aangemaakt, al meerdere keren. Maar wanneer ik op 'opslaan en afsluiten' klik, en weer automatisch naar het menu terugkeer. Kan ik de speler welliswaar nog transferen naar een bepaalde club. Maar daarna kun je hem niet meer terugvinden bij de club waar je hem zojuist aan hebt toegevoegd. Sterker nog... Als ik terug keer naar het creation center, en op spelers verwijderen klik. Krijg ik te horen 'dat er nooit een speler is aangemaakt'?????? Het is verdomde irritant als je een half uur bezig bent met het maken van je persoonlijke speler. En deze vervolgens in het niets verdwijnt. Iemand een idee? Deze keer graag reageren binnen 7 dagen. bedankt! Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 dit had ik ook 3 keer maaar toen lukte het Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 dit had ik ook 3 keer maaar toen lukte het Fijn voor je. Ik zal er eventjes bij vermelden dat dit mijn zevende keer was... Nog iemand anders nuttige informatie? Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Misschien moet je wat minder chagrijnig achter je PlayStation zitten, dat het dan wel lukt... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Misschien moet je wat minder chagrijnig achter je PlayStation zitten, dat het dan wel lukt... Fijn voor je, bedankt voor deze overweldigende reactie. Misschien wordt je wel superlid KUTGW, dat betekend knetter uit topic gezint watje Iemand een nuttige reactie? Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Je zou je vraag natuurlijk hier kunnen stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.