Jump to content

Wrong Side of the tracks

Recommended Posts

Geplaatst:

Wil iemand voor mij ''Wrong side of the tracks doen''?Cheaten mag, Alvast bedankt! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil hem best voor je doen. Maar voor wat voor versie is het? ^_^ Is wel handig als je dat erbij zet.

Ik heb Versie 1 van San Andreas, en ik kan deze Savegame niet starten dus dan moet jij Versie 2 hebben. Ik kan hem dus niet voor je doen. :N In het vervolg er wel even bij zetten hé.

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:
Ik wil hem best voor je doen. Maar voor wat voor versie is het? ^_^ Is wel handig als je dat erbij zet.

Ik heb Versie 1 van San Andreas, en ik kan deze Savegame niet starten dus dan moet jij Versie 2 hebben. Ik kan hem dus niet voor je doen. :N In het vervolg er wel even bij zetten hé.

Ok, sorry DSregor, had ik inderdaad moeten doen. :bonk:

Mensen, wie wil Wrong side of the tracks voor mij doen, cheaten mag,

VERSIE 2!

Geplaatst: (bewerkt)

Wrong Side of the Tracks - Mission Passed!

Beloning: Respect +

Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA! :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Ik ga binnenkort Versie 2 van San Andreas kopen zodat ik alle Savegames van San Andreas kan behandelen op dit forum. ^_^

Geplaatst:

Bespaar je die moeite! Lees dit topic eens door, hier wordt uitgelegd hoe je met V1 savegames V2 savegames kan spelen. ;)

Geplaatst:

Bedankt voor je tip. Maar dit trucje heb ik al wel meerdere malen geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet uit. En aangezien San Andreas nu toch maar voor een tientje in de winkel ligt, dan kan ik hem net zo goed origineel halen. ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...