GTA-Rassa Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 hey leek me wel grappig als je bij iemand achter in kon zitten maar ik weet niet hoe of misschein kan het niet na in iedergeval wil ik het wel graag weten Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Bedoel je gewoon bij een burger achter op de achterbank zitten? Nee, dat kan helaas niet. Je kunt hem alleen stelen. Reageren
vice Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Als je SA-MP of MTA-SA hebt dan kan je wel bij iemand instappen door op de "G-Knop" te drukken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 De driver mod laat je achterin bij een chauffeur zitten: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=760 Reageren
L156 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als je SA-MP of MTA-SA hebt dan kan je wel bij iemand instappen door op de "G-Knop" te drukken. cool..wis ik nog niet.Bedankt voor deze 2 programma's. Gr, Brian ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 3 months for GA IV For PC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.