Wrieh Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hoi allemaal Ik wil proberen een liedje van me LP Speler naar me PC te doen maar het geluid is erg zacht (komt omdat er geen (voor)versterker tussen zit) weet iemand software waardoor dat harder word? , of gewoon een andere oplossing? , ikzelf heb ook een cassete speler ik kan het wel eerst daar opnemen maar het geluid word dan gewoon Veel slechter! Reageren
Jorair Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Je hebt verschillende converters waarbij je de normale geluidssterkte kunt wijzigen. Zet die liedjes op je PC, en haal ze daarna allemaal doorheen zo'n converter. ALs je Itunes hebt, kan je het ook makkelijk veranderen. Importeer je liedjes gewoon in Itunes, selecteer ze en ga daarna naar opties. Dan kan je via volumeaanpassing de normale geluidssterkte bewerken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.