redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 hoi, ff een vraagje....... ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 hoi,ff een vraagje....... ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink: Ja inderdaad,met een lowrider in de loco low & co ben je altijd zeker dat je een bumper kan kiezen. Dat is ook het zelfde voor Wheel Arch Angles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 hoi,ff een vraagje....... ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink: Ja inderdaad,met een lowrider in de loco low & co ben je altijd zeker dat je een bumper kan kiezen. Dat is ook het zelfde voor Wheel Arch Angles jaah maar op die screenshots zie je egt zulke bumpers al in nfsu 2 en jah bij loco low car ofsow kan het altijd jah maar dat zijn niet de bumpers die ik bedoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 hoi,ff een vraagje....... ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink: Ja inderdaad,met een lowrider in de loco low & co ben je altijd zeker dat je een bumper kan kiezen. Dat is ook het zelfde voor Wheel Arch Angles jaah maar op die screenshots zie je egt zulke bumpers al in nfsu 2 en jah bij loco low car ofsow kan het altijd jah maar dat zijn niet de bumpers die ik bedoel Misschien bij transfender? Anders stuur het plaatje eens door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 wie kan mij een aantal auto's zeggen die ik bij wheel arch angels kan tunen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) het zijn er 6 elegy stratum flash uranus jester sultan voor meer info zie walktrough waar de autos staan gesorteerd op mod shop Bewerkt: 19 maart 2005 door Mathiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) wie kan mij een aantal auto's zeggen die ik bij wheel arch angels kan tunen? sultan stratum uranus elegy dus alle auto's bij wangcars behalve die lowrider Edit: ze waren me voor Bewerkt: 19 maart 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 wie kan mij een aantal auto's zeggen die ik bij wheel arch angels kan tunen? Dat staat trouwens ALLEMAAL op de walktrough <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 ok thnx allemaal :lol: ik zal et ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 huh? de garage deur van wheel arch angels wilt niet open wie heeft dit ook of weet wat je er aan kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 als de garage deur niet opengaat dan kan je de auto waar je in zit niet tunen bij die garage. dus moet je een andere auto pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 als de garage deur niet opengaat dan kan je de auto waar je in zit niet tunenbij die garage. dus moet je een andere auto pakken ik had een auto gepakt die bij de walktrough op de lijst stond dat je die auto bij wheels arch angels kon tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
redbul Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 is er iets speciaals voordat wheels arch angels opengaat ofsow.... :angry: die garage deur wilt niet open terwijl ik daar met een auto sta die je daar kan tunen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 heb je die missie wel gedaan dat je die garage krijgt ofo <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 is er iets speciaals voordat wheels arch angels opengaat ofsow.... :angry: die garage deur wilt niet open terwijl ik daar met een auto sta die je daar kan tunen :angry: Waarschijnlijk heeft hij de 3de of 4de missie van Cesar nog niet gedaan. Dan kan je namelijk ook niet binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.