Jump to content

auto tunen

redbul

Recommended Posts

hoi,

ff een vraagje....... ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink:

Delen op andere websites

hoi,

ff een vraagje....... ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink:

Ja inderdaad,met een lowrider in de loco low & co ben je altijd zeker dat je een bumper kan kiezen.

Dat is ook het zelfde voor Wheel Arch Angles ;)

Delen op andere websites

hoi,

ff een vraagje.......  ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink:

Ja inderdaad,met een lowrider in de loco low & co ben je altijd zeker dat je een bumper kan kiezen.

jaah maar op die screenshots zie je egt zulke bumpers al in nfsu 2 :puh: en jah bij loco low car ofsow kan het altijd jah maar dat zijn niet de bumpers die ik bedoel :puh:

Delen op andere websites

hoi,

ff een vraagje.......  ik heb gta nu al uitgespeeld(verhaallijn dan) maar op de screenshots zie je ook dat je je auto kan tunen met andere bumpers.... maar als ik bijv. naar de transfender gah kan ik niet kiezen voor andere bumpers.... heeft dit te maken met wat voor auto ofsow :blink:

jaah maar op die screenshots zie je egt zulke bumpers al in nfsu 2 :puh: en jah bij loco low car ofsow kan het altijd jah maar dat zijn niet de bumpers die ik bedoel :puh:

Misschien bij transfender?

Anders stuur het plaatje eens door ;)

Delen op andere websites

wie kan mij een aantal auto's zeggen die ik bij wheel arch angels kan tunen? :(

sultan

stratum

uranus

elegy

dus alle auto's bij wangcars behalve die lowrider

Edit: ze waren me voor :(

Bewerkt: door kraay
Delen op andere websites

als de garage deur niet opengaat dan kan je de auto waar je in zit niet tunen

bij die garage.

dus moet je een andere auto pakken

ik had een auto gepakt die bij de walktrough op de lijst stond dat je die auto bij wheels arch angels kon tunen :(

Delen op andere websites

is er iets speciaals voordat wheels arch angels opengaat ofsow.... :angry: die garage deur wilt niet open terwijl ik daar met een auto sta die je daar kan tunen :angry:

Waarschijnlijk heeft hij de 3de of 4de missie van Cesar nog niet gedaan.

Dan kan je namelijk ook niet binnen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...