Josbond Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Welke Special Ability's heb je allemaal met gta iv? Heeft iemand daar een lijst van hoe je die kunt behalen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik weet wel ongeveer wie wat geeft, maar de procentjes weet ik niet, maar het is meestal 60 of 70, en bij de vriendinnen toch al gauw 90 of 100 (dat haal je in 3 dates ) Kiki -> Clear wanted Carmen -> weet ik even niet Alexandra -> 50% korting op kleding Brucie -> Helicopter als taxi Lil' Jacob -> Wapens Packie -> Autobom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlpheNoord Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 ff verder zoeken, is al een aantal keer voorbij gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oekelwm Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik weet wel ongeveer wie wat geeft, maar de procentjes weet ik niet,maar het is meestal 60 of 70, en bij de vriendinnen toch al gauw 90 of 100 (dat haal je in 3 dates ) Kiki -> Clear wanted Carmen -> weet ik even niet Alexandra -> 50% korting op kleding Brucie -> Helicopter als taxi Lil' Jacob -> Wapens Packie -> Autobom Carmen's special ablility is de "Health Boost", die wat van je health hersteld. (Carmen werkt namelijk in een ziekenhuis) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik weet wel ongeveer wie wat geeft, maar de procentjes weet ik niet,maar het is meestal 60 of 70, en bij de vriendinnen toch al gauw 90 of 100 (dat haal je in 3 dates ) Kiki -> Clear wanted Carmen -> weet ik even niet Alexandra -> 50% korting op kleding Brucie -> Helicopter als taxi Lil' Jacob -> Wapens Packie -> Autobom Carmen's special ablility is de "Health Boost", die wat van je health hersteld. (Carmen werkt namelijk in een ziekenhuis) Ahhh, ok Weet ík dat ook weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Dwayne heeft ook Backup , zijn 2 mannetjes die je beschermen (bodygaurds). En Roman natuurlijk een gratis taxi. En het is toch bij 80 of 90 procent. Bewerkt: 16 augustus 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Dwayne heeft ook Backup , zijn 2 mannetjes die je beschermen (bodygaurds).En Roman natuurlijk een gratis taxi. Dwayne heb ik neergehaald, dus[/font] Bewerkt: 16 augustus 2008 door Wienish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 je krijgt special ability bij 75% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 je krijgt special ability bij 75% Brucie toch al wat eerder? o.O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Roman - gratis taxi Packie - autobom L'jacob - Wapens met korting Dwayne - Backup Brucie - Helicopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 je krijgt special ability bij 75% Brucie toch al wat eerder? o.O nee, allemaal vanaf de 75 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Dwayne heeft ook Backup , zijn 2 mannetjes die je beschermen (bodygaurds).En Roman natuurlijk een gratis taxi. Dwayne heb ik neergehaald, dus[/font] Waarom heb je dat gedaan? Want Playboy x is echt een z*k!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) je krijgt special ability bij 75% Brucie toch al wat eerder? o.O nee, allemaal vanaf de 75 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%. Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Bewerkt: 17 augustus 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%.Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Kiki: Wanted Level verwijderen t/m 3 sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Neen hoor, die van Roman, Little Jacob en Dwayne unlock je bij 60%, die van Brucie bij 70%, en die van Packie bij 75%.Bij de vriendinnen moet je 100% seks hebben voor de special ability. Hier nog snel een overzicht van wat je van wie krijgt: Vriend(in) Special Ability Roman Taxi service Little Jacob Auto met wapens Dwayne Bodyguards Brucie Helicopter pickup Packie Autobom -------------- -------------------------------- Carmen Health Boost Kiki Wanted level verwijderen Alexandra 50% korting op kledij Kiki: Wanted Level verwijderen t/m 3 sterren. Maar Francis, kunnen we dat ook special ability noemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.