wesssell Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hallo, Ik heb GTA SA 2.00 Ik ging modden met IMG Tool. En ik heb alles gedaan wat in de readme van het voertuig stond. En als ik nu wil spelen dan stopt ie met het laden van mijn opgeslagen game en dan kan ik niks meer. Weet iemand waar het aan kan liggen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik denk dat je de verkeerde versie bezit (ben haast wel zeker van, je zegt 't zelf), aangezien je IMG Tool gebruikt (en dus niet SAMI) en je alles uit de ReadMe gedaan hebt (en dus waarschijnlijk geen regel in de 'handling.cfg' vergeten bent).. Met V2.00 kan je niet modden, om dat wel te kunnen moet je de patch downloaden. Start hem op en druk een paar keer op 'Next' totdat er om een locatie wordt gevraagd. De locatie die er hoort de staan moet die van je GTA San Andreas-map zijn. Komt de locatie die er al staat (de standaard locatie die bij de installatie wordt gebruikt) ermee overeen, kun je verder gaan. Anders moet je de locatie even opzoeken met de knop '...'. Ga verder met 'Next', laat de patch z'n werk doen en sluit af met 'Exit'. Bewerkt: 16 augustus 2008 door VWO-er Reageren
wesssell Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 het is me gelukt:d bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.