Stillesandro Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Na een hele lange tijd geen GTA:SA meer gespeeld te hebben, besloot ik het weer eens op te starten. Alles ging goed, mijn muis veranderde in het icoontje van een cd. Maar verder niets. Het spel start niet op! Eerder werkte het wel, maar nu ineens niet. Zelfs 2 keer op nieuw installeren werkte niet. Zelfs zonder ook maar enige mods te hebben geïnstalleerd, werkt hij niet! Ik heb het spel gewoon gekocht in de winkel, ik gebruik dus geen no-cd crack. Weet iemand waardoor dit komt? EDIT: Ok, ik heb een fix gevonden . In mijn documenten is een map genaamd: "San andreas user files" of zoiets. Daar staat een bestandje genaamd gta_sa.set. Die heb ik gedelete en nu doet hij het! Bewerkt: 16 augustus 2008 door Stillesandro Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb het zelfde met VC, bedankt voor de tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.