simply Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 weet iemand waar ik sama kan downloaden heb het op verschillende sites geprobeerd maar ik krijg geen downloadvenstertje of een foutmelding Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Misschien Google? Zoals dit. Reageren
simply Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb hem gedownload maar nu doet hij het niet ik krijg deze foutmelding : kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135) weet iemand waar hjet aan ligt? alvast bedankt Simply Bewerkt: 16 augustus 2008 door simply Reageren
K.O. Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Google Search, duh... Blijkbaar is je .NET Framework 2.0 niet geïnstalleerd, kan dat kloppen? SAMA maakt blijkbaar gebruik van dit Framework, dus is het wel zo handig als je dit even installeert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.