Jump to content

Haaien

Recommended Posts

• Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ironfist

21

• Lantyz

19

• 8-Ball

17

• Arjen

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Hoe zo je kan toch niet zwemmen in Vice City ^_^

je kan tot je half in het water

zelfs tot 3/4 en op een [boot (dat kwam zomaar in me op)]

Geplaatst:

Ja het klopt dat er in Vice City haaien zijn en andere onderwater hoeren. Maar bij mij is het nog nooit gebeurd dat je gebeten bent door een haai. In het Vice City boekje staat er dat er weinig keer per jaar mensen worden gekilld door haaien. :lol: Maar dat geloof ik nog steeds niet.

Spijkertje,

[ Prettige OUD EN NIEUW dagen! ]

Geplaatst:

Er is wel een schildpad, maar die leeft niet, ik denk niet dat je deze bedoelt maar je kunt niet zeggen dat het géén schildpad is. (deze screen staat ook op het grappige dingen in VC topic)

post-3-1104361934.jpg

Geplaatst:

Ik heb wel een of meer schildpadden gezien. Je kan ze niet doden, ze bijten niet ze doen gewoon niks. R* moet iets leuks verzinnen op de volgende GTA.

Spijkertje,

Geplaatst:
Hoe zo je kan toch niet zwemmen in Vice City ^_^

je kan tot je half in het water

zelfs tot 3/4 en op een [boot (dat kwam zomaar in me op)]

Als je tot 3/4 onderwater loopt en je bukt zit je 100% onderwater, alleen die beesten bijten gewoon niet!

Geplaatst:

Misschien is er wel een mod dat je wél kan zwemmen in VC en dan moeten ze het dan proberen. Er is eerder al een topic over volgepraat en daar kwam niks uit. Maar als iemand "opgegeten" wordt moet hij daar maar even een screen van geven.

Geplaatst:

Ja... Er bestaat wel een MOD ervoor ik had hem hij was zo leuk! :lol:

Als ik hem vind geef ik het wel.

Spijkertje,

Geplaatst:

Ze zouden een vishengel in de volgende gta moeten stoppen!!

Dan heb je nog wat aan die onderwaterdieren.

Geplaatst:

Hoezo, je hebt er volgensmij niks aan omdat ze hier toch niks doen. Die stomme verhaaltjes over dat ze je opeten is nooit bewezen, dus klopt het ook niet. En als je een hengel in GTAnext hebt zal je em denk ik alleen maar als wapen krijgen. In GTA-vc ga je met een honkbalknuppel ook niet honkballen, met een hamer ga je geen spijkers vastslaan, met een golf-club ga je niet golven en met een schroevendraaier draai je geen schroeven vast. Dus met een hengel vang je geen vissen maar sla je iedereen denk ik gewoon in/uit elkaar.

Geplaatst:

Kun je mensen vissen!!!! gewoon haakje uitslaan en een mens aan de lijn.

Hmmmm,,,,,,lijkt mij best wel cool.

Geplaatst:
Kun je mensen vissen!!!! gewoon haakje uitslaan en een mens aan de lijn.

Hmmmm,,,,,,lijkt mij best wel cool.

Hahahahaha! :lol:

Ja, goeie idee!

Jammer alleen dat je geen vishengel hebt...Of een modder kan die maken.

Spijkertje,

Geplaatst:

Zou ik em wel laten vervangen voor de schroevendraaier, die heb ik in heel de tijd dat ik VC heb één keertje gebruikt om uit te proberen. Slaan gaat zelfs nog harder volgensmij. Echt een prutding. In ieder geval veel succes als een mod(ificator) die gaat maken...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...