MrKooKie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Schroevedraaier is goed man als je ermee steekt is ie in 1 keer dood...
STASKO Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Voor je gevoel is het een nutteloos voorwerp hmmmmm die kettingzaag is wel vet.
Baffie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Schroevedraaier is goed manals je ermee steekt is ie in 1 keer dood... Ik vind het een rotwapen omdat als je iemand er mee steekt, hij/zij nooit dood is en op de grond valt en dan heb je niks meer aan dat ding omdat je em daarvoor niet kan gebruiken. Ik vind een katana veel makkelijker, daar kan je een heel groepje mensen tegelijk mee neerleggen.
Bridgeman Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ik vind de kettingzaag wel vet, maar ik gebruik hem bijna nooit want je kunt er niet mee jumpen en rennen, meestal gebruik ik de baseball bat
STASKO Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Dat bedoel ik. De kettingzaag is vet aleen is hij zo lomp, omdat als je iemand wilt raken, dat je dan die persoon voorbij loopt omdat je er bijna niet mee kunt lopen!!! Gellukkig dat Cj zijn krachten kan uitbreiden want Tommi is niet bepaald sterk.
Baffie Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Hé Bridgeman jij zegt dat je altijd met een baseball bat loopt ipv een kettingzaag, maar daar kan je óók niet mee rennen. Net zo als met een machete, kan het ook niet. Ik heb meestal wel een kettingzaag, moet je eens de malibu leeg mee gaan maken in één keer met een kettingzaag, dan zie je hoe fijn die is. En dat Tommy slap is slaat nergens op, of Kent Paul moet zo weinig wegen, want bijna elke keer gooit die em ondersteboven.
Bridgeman Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Je hebt gelijk met de Baseball Bat kun je niet rennen (net ff gecheckt) , dan verkies ik toch de Katana. De Kettingzaag is een onhandig, maar wel wreed wapen. Je ziet altijd bloedspetters op het beeld , maar wat ik een keer lastig vond in de Malibu ik was lekkr bezig en toen kwamen die kleerkasten en die sloegen me tegen de grond, en elke keer als ik weer opstond voordat ik kon slaan sloegen ze me weer op de grond :huh: , maar Tommy is niet bepaald zwak moet je maar es in dat eerste filmpje met Kent Paul kijken daar zie je pas hoe breed ie is (die Kent Paul is dan ook wel een ongelooflijke slijmbal)
STASKO Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 ,,,,hij is best breed maar ik denk dat Tommy gewoon stoer doet maar een klein hartje heeft!! HAHAHAHA,,,,, trouwens zou Tommy ooit weer eens de hoofdrol spelen in een van de volgende gta games?? Want hij is toch wel het officiele karakter/hoofdpersoon van de gta serie. hmmm ik ben beniewd naar de nieuwe gta!!
Bridgeman Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ik denk niet dat we Claude noch Tommy noch CJ nog eens terugzien
MrKooKie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Schroevedraaier is goed manals je ermee steekt is ie in 1 keer dood... Ik vind het een rotwapen omdat als je iemand er mee steekt, hij/zij nooit dood is en op de grond valt en dan heb je niks meer aan dat ding omdat je em daarvoor niet kan gebruiken. Ik vind een katana veel makkelijker, daar kan je een heel groepje mensen tegelijk mee neerleggen. Als je Slaan en rennen tegelijkertijd indrukt (dat je rent met je Schroevendraaier in de houding) Sla je hem in 1 keer dood...
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Die schroevendraaier telt volgensmij helemaal niet als wapen, als je em gebruikt als wapen en je "loopt" over een ander wapen heen neem je automatisch meteen die in beslag, erg vreem hoor. Dat hoort die normaal alleen maar te doen als je nog niks van dat soort wapen hebt.
GTA Gangster Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Je hebt gelijk met de Baseball Bat kun je niet rennen (net ff gecheckt) , dan verkies ik toch de Katana. De Kettingzaag is een onhandig, maar wel wreed wapen. Je ziet altijd bloedspetters op het beeld , maar wat ik een keer lastig vond in de Malibu ik was lekkr bezig en toen kwamen die kleerkasten en die sloegen me tegen de grond, en elke keer als ik weer opstond voordat ik kon slaan sloegen ze me weer op de grond :huh: , maar Tommy is niet bepaald zwak moet je maar es in dat eerste filmpje met Kent Paul kijken daar zie je pas hoe breed ie is (die Kent Paul is dan ook wel een ongelooflijke slijmbal) Je wordt almaar op de grond gemaait omdat die gaste un boksbeugel hebbe :rolleyes: Da's zo'n ijzer ding dat je om je vingers heen doet :lol:
LXZ-76 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Maar er zijn toch ook dolfijnen? heeft iemand een foto?? ik niet maar ik heb er wel eens eentje gezien in de buurt van starfish island. ik dacht eerst dat het een haai was> :lol:
STASKO Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Geef mij toch maar een uzi!! gew3oon simpel lopen en schieten, geen geknoei met traag lopen.
Recommended Posts