Jump to content

samp doet raar!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Mijn samp doet de laatste tijd erg raar, als ik een server probeer te joinen crasht ie heel vaak.

En als ik een keer in een server kom... zie ik de wegen en gebouwen niet :? (ik heb mods)

hij crasht bij samp 0.1b EN samp 0.0.2 EN samp 0.0.2 R3!!! ik weet ht niet meer :?

kan iemand me helpen?

THX! _O_:cya:

Geplaatst:
Mods verwijderen.

Ik heb er maar een paar.. en ik zie zat filmpjes van mensen die er wel 100 hebben!

zijn er misschien nog andere dingen die helpen om mijn samp weer te laten draaien?

Geplaatst:
Mods verwijderen.

Ik heb er maar een paar.. en ik zie zat filmpjes van mensen die er wel 100 hebben!

Dat kan wel zo zijn, maar misschien heb jij net eentje die het niet goed doet...

Geplaatst:
Mods verwijderen.

Dat kan wel zo zijn, maar misschien heb jij net eentje die het niet goed doet...

oke bedankt ik zal even kijken _O_

Geplaatst:
Mods verwijderen.

Het ligt niet aan de soort mod, maar mods hebben meestal hogere systeemseisen nodig omdat ze er veel beter uitzien ;)

Geplaatst:

Als de modificaties zelf wel werken in singleplayer en SA-mp zonder modificaties moet het in ieder geval niet aan de versie liggen, is dat wel zo moet je 't even zeggen.

Mods verwijderen.
Dan zijn dat modificaties die zijn toegestaan, welke kun je verderop lezen in mijn post.
zijn er misschien nog andere dingen die helpen om mijn samp weer te laten draaien?
Als de modificaties zelf wel werken in singleplayer en SA-mp zonder modificaties moet het in ieder geval niet aan de versie liggen, is dat wel zo moet je 't even zeggen.

Mods verwijderen.

Niet goed doen maakt weinig tot niets uit (tenzij de singleplayer ook kuren vertoont), het hangt er vanaf wat voor soort modificatie het betreft.
Het ligt niet aan de soort mod, maar mods hebben meestal hogere systeemseisen nodig omdat ze er veel beter uitzien ;)
Het ligt er wel aan wat voor soort modificatie het is...
Voor SA-MP mods die niet mogen? Dacht het niet.
Ik dacht het wel, want je kan toch niet sneller rijden met exact dezelfde auto waarin de ander ook rijdt (en dan ook vol gas)?
Reïnstraleren.. Dus opniieuw instraleren
Enkel die modificaties die niet toegestaan zijn verwijderen kan al genoeg zijn.

• Toegestaan
    • .dff en .txd modificaties
    • 'main.scm' aanpassingen

[*]Niet toegestaan

• No-CD Crack en overige 'gta_sa.exe' wijzigingen
    • 'handling.cfg' aanpassingen
    • data-bestand aanpassingen

Misschien dat 'script.img' en CLEO-modificaties ook werken, al lijkt me dat dat wel werkt aangezien beide niet worden gebruikt (CLEO is immers missies scripten et cetera, net zoals 'main.scm').

Eerst kijken welke modificaties er sowieso verwijderd moeten worden, dan kijken of er nog anderen zijn (dubbelcheck) en als het dán nog niet werkt installeren...lijkt me dat dat voldoende moet zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Jep, ik speel zelf ook met no-cd crack. Maar het is alleen toegestaan als je de originele CD zelf ook hebt.

En je kunt wel sneller rijden met exact dezelfde auto, nou ja exact dezelfde, je moet daarvoor wel een paar dingen aanpassen.

Bewerkt: door Juwayri
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Correcties:

(Ik speel zelf ook met een no-cd, gewoon omdat ik te lui ben om de DVD er telkens in en uit te doen. Als je SA legaal hebt en een No-CD gebruikt, draait hij daarna nog steeds als een zonnetje)

Toegestaan

• .dff en .txd modificaties
  • 'main.scm' aanpassingen (inclusief CLEO mods)
  • No-CD Crack/patch
  • Sommige data-bestand aanpassingen (carcols.dat, vehicles.ide)

Niet toegestaan

• Aanpassingen aan de *.map en *.zon bestanden
  • 'handling.cfg' aanpassingen
  • Sommige data-bestand aanpassingen (o.a. handling.cfg)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...