Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 hey jongens.heb een vraag op wikigta zie ik vier save house staan.zijn er dan over het hele spel maar vier. of komen er nog meer bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 sorry voor de dubbel topic mijn pc was raar doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sir groenhof Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 sorry voor de dubbel topic mijn pc was raar doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 hey jongens.heb een vraag op wikigta zie ik vier save house staan.zijn er dan over het hele spel maar vier. of komen er nog meer bij. 4? Als ik even denk kun je er in principe 5 krijgen in het spel.. - Broker fikt af[/font] - Bohan Nadat SH Broker is afgefikt[/font] - Algonquin Zodra je Algonquin in kunt, of na een kort tijdje, weet niet zeker[/font] - Playboy X Als je Playboy vermoord[/font] - Alderney Zodra je Alderney binnenrijdt en het ook mogelijk is zonder politie[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 hey jongens.heb een vraag op wikigta zie ik vier save house staan.zijn er dan over het hele spel maar vier. of komen er nog meer bij. 4? Als ik even denk kun je er in principe 5 krijgen in het spel.. - Algonquin Zodra je Algonquin in kunt, of na een kort tijdje, weet niet zeker[/font] Dat huis krijg je als je Roman bevrijd in een missie als bedankje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 hey jongens.heb een vraag op wikigta zie ik vier save house staan.zijn er dan over het hele spel maar vier. of komen er nog meer bij. 4? Als ik even denk kun je er in principe 5 krijgen in het spel.. - Algonquin Zodra je Algonquin in kunt, of na een kort tijdje, weet niet zeker[/font] Dat huis krijg je als je Roman bevrijd in een missie als bedankje. Kan ook Btw: Je krijgt dat huis eigenlijk niet helemaal, want Roman woont er toch ook in? Ik moet hem daar namelijk wel steeds ophalen als ik met 'm wil eten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 hey jongens.heb een vraag op wikigta zie ik vier save house staan.zijn er dan over het hele spel maar vier. of komen er nog meer bij. 4? Als ik even denk kun je er in principe 5 krijgen in het spel.. - Algonquin Zodra je Algonquin in kunt, of na een kort tijdje, weet niet zeker[/font] Dat huis krijg je als je Roman bevrijd in een missie als bedankje. Kan ook Btw: Je krijgt dat huis eigenlijk niet helemaal, want Roman woont er toch ook in? Ik moet hem daar namelijk wel steeds ophalen als ik met 'm wil eten.. Het is ook voor jullie beide dus zowel Niko als Roman wonen erin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Alleen je ziet hem daar nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Alleen je ziet hem daar nooit. Het 1e huis wat later in het spel afbrand wat dus ook van Roman is daar zie je hem ook nooit in. Buiten dat zie ik niet wat voor nut het heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.