Jump to content

save huis


Rogier0202

Recommended Posts

Dat is eigenlijk verschillend. Het huis in Broker die blijft tot de missie Roman's Sorrow. Dus dan blijven er eigenlijk nog maar 4 over. Maar als je nou Dwayne in plaats van Playboy X vermoord, dan heb je er in totaal 3. Want als je Playboy X vermoordt, dan krijg je z'n huis en andersom niet. Dus je kunt eigenlijk zelf weten of je er nou 3 of 4 wilt hebben. ^_^

Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Ja, al helemaal omdat je in SA ook het wanted level kon kwijtraken door op te slaan...

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Ja, al helemaal omdat je in SA ook het wanted level kon kwijtraken door op te slaan...

In GTA IV kun je ook opslaan om je Wanted level kwijt te raken hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt?

Vijf redenenen? Dat is wel erg veel. Reden nummer 1: Het is onrealistisch. Reden nummer 2: Je kunt er gemakkelijk mee de politie afschudden door telkens op te slaan. Reden nummer 3: Het is erg onoverzichtelijk als je op je map kijkt, terwijl je alle Save houses hebt gekocht.

Dat zijn toch zeker 3 goede redenen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt?

Vijf redenenen? Dat is wel erg veel. Reden nummer 1: Het is onrealistisch. Reden nummer 2: Je kunt er gemakkelijk mee de politie afschudden door telkens op te slaan. Reden nummer 3: Het is erg onoverzichtelijk als je op je map kijkt, terwijl je alle Save houses hebt gekocht.

Dat zijn toch zeker 3 goede redenen. :7

Mmm, waarom zou het onrealistisch zijn, want nu verdien je bergen met geld en kan je het nergens aan uitgeven.... Verder ga ik mee met nummer 2 alleen is het nu nog steeds makkelijk :D en met 3 ben ik het oneens, want je leert de stad vanzelf uit je hoof en heb je de kaart niet nodig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor :duh:

Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt?

Vijf redenenen? Dat is wel erg veel. Reden nummer 1: Het is onrealistisch. Reden nummer 2: Je kunt er gemakkelijk mee de politie afschudden door telkens op te slaan. Reden nummer 3: Het is erg onoverzichtelijk als je op je map kijkt, terwijl je alle Save houses hebt gekocht.

Dat zijn toch zeker 3 goede redenen. :7

1. Het is niet onrealistisch, het is juist heel realistisch: Niko is een immigrant die begint zonder geld, dus dan heeft

ie ook geen geld om (bij wijze van...) 20 huizen te kopen ;), als hij wel zoveel huizen zou kopen, zou hij nog meer

opvallen bij politie...

2. Dat is waar, en inderdaad wél onrealistisch...

3. Hmmm, zou ergens toch wel handig zijn om op iedere

vierkante kilometer wel één huis te hebben: ben je nooit

ver van je woning af :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...