Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 hey jongens.heb een vraag op wikigta zie ik vier save house staan.zijn er dan over het hele spel maar vier. of komen er nog meer bij. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 sorry voor de dubbel topic mijn pc was raar doen Reageren
cheetha Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) sorry verkeerd gepost Bewerkt: 16 augustus 2008 door cheetha Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 oow okee dankje.ik vind het eigelijk wel wat weinig voor de grootste versie van gta Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Dat is eigenlijk verschillend. Het huis in Broker die blijft tot de missie Roman's Sorrow. Dus dan blijven er eigenlijk nog maar 4 over. Maar als je nou Dwayne in plaats van Playboy X vermoord, dan heb je er in totaal 3. Want als je Playboy X vermoordt, dan krijg je z'n huis en andersom niet. Dus je kunt eigenlijk zelf weten of je er nou 3 of 4 wilt hebben. Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Bewerkt: 16 augustus 2008 door DSgregor Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 okee maar 4 of 3 het blijft weinig vind ik voor zo een grote stad Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 In San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Ja, al helemaal omdat je in SA ook het wanted level kon kwijtraken door op te slaan... Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 In San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Ja, al helemaal omdat je in SA ook het wanted level kon kwijtraken door op te slaan... In GTA IV kun je ook opslaan om je Wanted level kwijt te raken hoor. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt? Reageren
Swiggers Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt? Vijf redenenen? Dat is wel erg veel. Reden nummer 1: Het is onrealistisch. Reden nummer 2: Je kunt er gemakkelijk mee de politie afschudden door telkens op te slaan. Reden nummer 3: Het is erg onoverzichtelijk als je op je map kijkt, terwijl je alle Save houses hebt gekocht. Dat zijn toch zeker 3 goede redenen. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt? Vijf redenenen? Dat is wel erg veel. Reden nummer 1: Het is onrealistisch. Reden nummer 2: Je kunt er gemakkelijk mee de politie afschudden door telkens op te slaan. Reden nummer 3: Het is erg onoverzichtelijk als je op je map kijkt, terwijl je alle Save houses hebt gekocht. Dat zijn toch zeker 3 goede redenen. Mmm, waarom zou het onrealistisch zijn, want nu verdien je bergen met geld en kan je het nergens aan uitgeven.... Verder ga ik mee met nummer 2 alleen is het nu nog steeds makkelijk en met 3 ben ik het oneens, want je leert de stad vanzelf uit je hoof en heb je de kaart niet nodig. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) okee.nou dan doe ik het maar met 4 huizen Bewerkt: 16 augustus 2008 door Rogier0202 Reageren
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hierboven: Daar ben ik het niet helemaal met je eens. Want in San Andreas kon je gewoon té veel huizen kopen, en dat was ook weer niet leuk. Dan had je gewoon in elk gebied een Save House, dat maakt het echt minder leuk hoor Geef mij is vijf redenen waarom dit de game minder leuk maakt? Vijf redenenen? Dat is wel erg veel. Reden nummer 1: Het is onrealistisch. Reden nummer 2: Je kunt er gemakkelijk mee de politie afschudden door telkens op te slaan. Reden nummer 3: Het is erg onoverzichtelijk als je op je map kijkt, terwijl je alle Save houses hebt gekocht. Dat zijn toch zeker 3 goede redenen. 1. Het is niet onrealistisch, het is juist heel realistisch: Niko is een immigrant die begint zonder geld, dus dan heeft ie ook geen geld om (bij wijze van...) 20 huizen te kopen , als hij wel zoveel huizen zou kopen, zou hij nog meer opvallen bij politie... 2. Dat is waar, en inderdaad wél onrealistisch... 3. Hmmm, zou ergens toch wel handig zijn om op iedere vierkante kilometer wel één huis te hebben: ben je nooit ver van je woning af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.