Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 als ik die missie van maddog's rhymes doe dan moet je toch naar binnen dat doe ik en dan heb ik dat rhyme book dan staat er ergens op www.gtagames.nl dan gaan de bewakers met sillced guns schietne en dan kan ik niet ontsnappen en dan staat er dat ik ze dood moet schieten en ik kan niet eens aan een geweer komen ik snap het niet dus ik vraag aan jullie hulp Reageren
RTS Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Die pistolen kan je van de bewakers afjatten als ze dood zijn. Elke bewaker heeft er 1 op zak. Reageren
Mathiz Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 maar je kunt ze pas jatten als jij het boek hebt dus doe het wel snel bij de eerste bewaker die je vermoord ande4rs ga je eraan Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) als ik die missie van maddog's rhymes doe dan moet je toch naar binnen dat doe ik en dan heb ik dat rhyme book dan staat er ergens op www.gtagames.nldan gaan de bewakers met sillced guns schietne en dan kan ik niet ontsnappen en dan staat er dat ik ze dood moet schieten en ik kan niet eens aan een geweer komen ik snap het niet dus ik vraag aan jullie hulp Je zult best iemand dood schieten en dan heb je wel een silenced pistol. Mij kon het niet veel schelen ik ben gewoon door gelopen met een sterk wapen. maar dan ben je wel sneller dood Edit:RTS en Mathiz waren me voor Bewerkt: 19 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 maar je kunt ze pas jatten als jij het boek hebt dus doe het wel snel bij de eerste bewaker die je vermoord ande4rs ga je eraan en dat is het punt hij knalt me al dood voordat ik bij hem ben Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 is een schilt dan handig Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 als ik die missie van maddog's rhymes doe dan moet je toch naar binnen dat doe ik en dan heb ik dat rhyme book dan staat er ergens op www.gtagames.nldan gaan de bewakers met sillced guns schietne en dan kan ik niet ontsnappen en dan staat er dat ik ze dood moet schieten en ik kan niet eens aan een geweer komen ik snap het niet dus ik vraag aan jullie hulp Je zult best iemand dood schieten en dan heb je wel een silenced pistol. Mij kon het niet veel schelen ik ben gewoon door gelopen met een sterk wapen. maar dan ben je wel sneller dood Edit:RTS en Mathiz waren me voor en hoe kwam je aan dat sterk wapen ??? <_< Reageren
>ThomaS< Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 In die missie kan je toch sluipen ofnie ? En dan met een mes iemand afmaken. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ja dat weet ik maar is die missie jou gelukt Reageren
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ja dat weet ik maar is die missie jou gelukt ja, die is toch best simpel als je het rijmboek hebt krijg je dan nie je wapens weer terug?¿ en anders sluip je simpel naar een gard toe en snijd je zijn strot open :ph34r: en dan heb je ook weer een wapen. Easy as dell Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 hey maarten ooit gehoord van een edit knop?? <_< nog een keer en je krijgt 2 warnings Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 hey maarten ooit gehoord van een edit knop?? <_< nog een keer en je krijgt 2 warnings waar is de edit knop??? Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 hey maarten ooit gehoord van een edit knop?? <_< nog een keer en je krijgt 2 warnings ja sorry ik snap er niet veel van ik ben pas lid en weet niet hoe al die dingen werken Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 er zijn regels op website's (dus ook op forums) check me signature (die tekst onder me bericht). en nu kappe met die dubbelpost!!!!! Reageren
>ThomaS< Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Ja ik ben alle missies uit de verhaal lijn voorbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.