GTA Monster Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat als je in een sphere gaat staan je kleren veranderen naar de Cop Suit? Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat als je in een sphere gaat staan je kleren veranderen naar de Cop Suit? ik denk dat het met de volgende code zou moeten lukken: 03BC: $SPHERE_1 = create_sphere_at $SPHERE_X $SPHERE_Y $SPHERE_Z radius 1.0 :NONAME_0 wait 0 if 00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere $SPHERE_X $SPHERE_Y $SPHERE_Z radius 1.0 1.0 1.0 on_foot else_jump @NONAME_0 wait 0 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "policetr" model "policetr" body_part 17 Player.Build($PLAYER_CHAR) $SPHERE_X $SPHERE_Y $SPHERE_Z kan je vervangen door de coordinaten van waar je het wilt hebben. veel suc6 BC7 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) OK, bedankt. Ik ga er werk in proberen te steken! EDIT: Geen resultaat. Ik heb erboven gezet, toen kwam de sphere niet. Toen heb ik hem bij de create_threads gezet. Ik ga erin staan en er gebeurt niks. Als ik dan mijn code boven de thread zet. Verplaatst Sannybuilder de Sphere naar de andere thread erboven. EDIT 2: Het werkt, ik heb de radius zitten veranderen EDIT 3: Ok, ik heb nu 3 spheres. 1 voor Medic Suit, 1 voor Cop Suit en 1 voor standaard. De Cop Suit werkt. De Medic Suit en Standaard werken niet. Ik had deze code: 00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot voor Cop Suit. Die heb ik verandert in dit: 00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot Toen heb ik bij de Medic Suit sphere 2 gezet en bij standaard sphere 3 Nu werkt nog steeds de Cop Suit alleen. Dit zijn de codes: Cop Suit: :MAIN_795 wait 0 if 00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot else_jump @MAIN_795 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "POLICETR", "POLICETR", Special) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR) Medic Suit Hospital 1: :MAIN_795 wait 0 if 00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot else_jump @MAIN_795 wait 0 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "POLICETR", "POLICETR", Special) Player.Build($PLAYER_CHAR) Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR) Medic Suit Hospital 2: :MAIN_797 wait 0 if 00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 4 in_sphere 1185.683 -1327.622 13.56001 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot else_jump @MAIN_797 wait 0 Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "MEDICTR", "MEDICTR", Special) Player.Build($PLAYER_CHAR) En dan de Sphere codes: 03BC: $SPHERE_1 = create_sphere_at 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 03BC: $SPHERE_2 = create_sphere_at 2042.031 -1428.541 17.16406 radius 1.0 03BC: $SPHERE_3 = create_sphere_at 1691.264 -2237.569 13.53962 radius 1.0 03BC: $SPHERE_4 = create_sphere_at 1185.683 -1327.622 13.56001 radius 1.0 Bewerkt: 17 augustus 2008 door GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.