Jump to content

Sphere verwijzen om je kleren te veranderen


Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat als je in een sphere gaat staan je kleren veranderen naar de Cop Suit?

Geplaatst:
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat als je in een sphere gaat staan je kleren veranderen naar de Cop Suit?

ik denk dat het met de volgende code zou moeten lukken:

03BC: $SPHERE_1 = create_sphere_at $SPHERE_X $SPHERE_Y $SPHERE_Z radius 1.0 

:NONAME_0
wait 0
if
00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere $SPHERE_X $SPHERE_Y $SPHERE_Z radius 1.0 1.0 1.0 on_foot 
else_jump @NONAME_0
wait 0
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "policetr" model "policetr" body_part 17
Player.Build($PLAYER_CHAR)

$SPHERE_X $SPHERE_Y $SPHERE_Z kan je vervangen door de coordinaten van waar je het wilt hebben.

veel suc6 :tu:

BC7

Geplaatst: (bewerkt)

OK, bedankt. Ik ga er werk in proberen te steken!


EDIT: Geen resultaat. Ik heb erboven gezet, toen kwam de sphere niet. Toen heb ik hem bij de create_threads gezet. Ik ga erin staan en er gebeurt niks. Als ik dan mijn code boven de thread zet. Verplaatst Sannybuilder de Sphere naar de andere thread erboven.

EDIT 2: Het werkt, ik heb de radius zitten veranderen :muur:

EDIT 3: Ok, ik heb nu 3 spheres. 1 voor Medic Suit, 1 voor Cop Suit en 1 voor standaard. De Cop Suit werkt. De Medic Suit en Standaard werken niet. Ik had deze code:

00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot

voor Cop Suit. Die heb ik verandert in dit:

00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot

Toen heb ik bij de Medic Suit

sphere 2

gezet en bij standaard

sphere 3

Nu werkt nog steeds de Cop Suit alleen. :duh:

Dit zijn de codes:

Cop Suit:

:MAIN_795
wait 0 
if 
00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot 
else_jump @MAIN_795 
wait 0 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "POLICETR", "POLICETR", Special)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR)

Medic Suit

Hospital 1:

:MAIN_795
wait 0 
if 
00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 1 in_sphere 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot 
else_jump @MAIN_795 
wait 0 
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "POLICETR", "POLICETR", Special)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR)

Medic Suit

Hospital 2:

:MAIN_797
wait 0
if
00FF:   actor $PLAYER_ACTOR sphere 4 in_sphere 1185.683 -1327.622 13.56001 radius 1.0 1.0 1.0 on_foot
else_jump @MAIN_797
wait 0
Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "MEDICTR", "MEDICTR", Special)
Player.Build($PLAYER_CHAR)

En dan de Sphere codes:

03BC: $SPHERE_1 = create_sphere_at 261.7568 71.27443 1003.242 radius 1.0 
03BC: $SPHERE_2 = create_sphere_at 2042.031 -1428.541 17.16406 radius 1.0 
03BC: $SPHERE_3 = create_sphere_at 1691.264 -2237.569 13.53962 radius 1.0 
03BC: $SPHERE_4 = create_sphere_at 1185.683 -1327.622 13.56001 radius 1.0

Bewerkt: door GTA Monster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...