QuaZ Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Let niet op de tekst, ik moest gewoon iets hebben! Iedereen mag raten Reageren
QuaZ Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 - BUMP - Zucht... waarom wordt er alleen maar gereageerd op signatures en niet hierop >_< Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 - BUMP -Zucht... waarom wordt er alleen maar gereageerd op signatures en niet hierop >_< Op mijn nieuwe voetbalschoennen worden ook niet gereageerd Maar het is een hele mooie flyer. Die groene kleuren en die zwarte lijntjes ertussen vind ik ook leuk. En dan Dat witte erbij is ook wel mooi gemaakt. Mechien kun je om die witte dingen ook een zwarte randje maken. Nog succes met je Simple Design Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Maar bijna 15 dagen later vind hem wel gaaf eruit zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.