Tim Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Beste mensen, De laatste tijd wanneer ik een .exe bestand wil downloaden met Firefox dan krijg ik in het download venster het volgende bericht: deze download is geblokkeerd door uw beleid van beveiligings zones: download.com Dit is de grooste onzin, want mijn firewalls zijn niet geblokkeerd of heel streng ingesteld. Toch is het wel nodig om .exe te downloaden in mijn geval, aangezien belangrijke programmas die ik op mijn pc moet hebben als .exe worden gedownload hoe pas ik dit aan? greetz. Tim Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 't Zal tog aan je beveiliging liggen, krijg je niet boven in beeld zo'n goud/beige balkje te zien? Reageren
Tim Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 't Zal tog aan je beveiliging liggen, krijg je niet boven in beeld zo'n goud/beige balkje te zien? nee, zodra ik hem wil downloaden komt dat bericht Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Kijk hier eens. De gebruiker "soulismissing" blijkt een goed antwoord te geven. Mvg, Flitskikker Reageren
Tim Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ok thanx Ik heb het, en ik kan nu weer gewoon .exes downloaden. p.s. is het mogelijk zonder problemen internet explorer van mij pc te gooien, want ik zie wel internet explorer in de software lijst staan Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 p.s. is het mogelijk zonder problemen internet explorer van mij pc te gooien, want ik zie wel internet explorer in de software lijst staanAls het mogelijk zou zijn, zou ik het niet doen, want Windows Update maakt gebruik van IE. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.