Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik heb net een 100% savegame gedownload voor een vriend van me, mr nu weten we allebei niet hoe we die moeten opstarten... Iemand tijd om mij dat uit te leggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb net een 100% savegame gedownload voor een vriend van me, mr nu weten we allebei niet hoe we die moeten opstarten...Iemand tijd om mij dat uit te leggen? Plaats hem in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files meer niet Daarna kun je hem op de normale manier laden. Bewerkt: 16 augustus 2008 door WaRioRZ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb net een 100% savegame gedownload voor een vriend van me, mr nu weten we allebei niet hoe we die moeten opstarten...Iemand tijd om mij dat uit te leggen? Plaats hem in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files meer niet Daarna kun je hem op de normale manier laden. Lukt niet (ik heb trouwens VC) Bewerkt: 16 augustus 2008 door Masturmind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Daar zijn verschillende oorzaken voor: 1. De Savegame is stuk 2. Je hebt een verkeerde gedownload(ik weet niet of vice city met versies of zo werkt maar anders kan het dat zijn) 2.1. Je hebt een ps2 savegame gedownload xD . 3. Als je vice city gedownload heb kan je er ook wel eens problemen mee hebben. Ik zou het niet zeker weten, maar probeer hem eens van dit forum te downloaden als je dat nog niet deed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) kijk als je een harde schijf heb (waarschijnlijk c) dan ga je naar mijn documenten/ gta san andreas user files (of vice city) daar zitten meestal een stuk of 8 bestandjes in (*.b) en dan heb jij jouw .b bestand(de save game) als jouw savegame nou (ik zeg maar wat over de naam)ppppp1.b is en er staat een pppppp1.b in (dus als ze dezelfde naam hebben) verwijder je die in de map en plak je de nieuwe nu start je san andreas/vice city op en laad je savegame 1 (als er in jouw *.b bestandje een 1 staat is het de eerste een 2 dan de 2e enz.) nou dan laad je die en heb je je 100% san andreas/vice city Bewerkt: 17 augustus 2008 door iefen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Waarschijnlijk heb je het bestand nog niet uitgepakt met bijv. WinRAR. Rechtermuisknop » Extract to ...\, in het nieuwe mapje staat je savegame (een .b bestand), deze plaats je in de Vice City User Files map. Als toelichting op hierboven, je kunt het slot van de savegame bepalen door het cijfer te veranderen in het bestand, dit kan met 1 t/m 8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Je moet je 100% Savegame inderdaad uitpakken met WinRAR of WinZIP. Download eerst een van deze twee programma's. Als je dan een 100 % Savegame hebt gedownload, plaats je hem in GTA Vice City User Files, dan klik je op dat bestandje met je rechtermuisknop. Dan kom er een rij te staan, waar tussen staat Hier uitpakken. Als je daar op klikt, dan pakt WinRAR/WinZIP alles voor je uit, en ben je dus klaar met je download. Het bestandje is dan opgeslagen in Slot 1, maar dit kun je na die tijd altijd nog veranderen. Bewerkt: 17 augustus 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Je moet je 100% Savegame inderdaad uitpakken met WinRAR of WinZIP. Download eerst een van deze twee programma's. Als je dan een 100 % Savegame hebt gedownload, plaats je hem in GTA Vice City User Files, dan klik je op dat bestandje met je rechtermuisknop. Dan kom er een rij te staan, waar tussen staat Hier uitpakken. Als je daar op klikt, dan pakt WinRAR/WinZIP alles voor je uit, en ben je dus klaar met je download. Het bestandje is dan opgeslagen in Slot 1, maar dit kun je na die tijd altijd nog veranderen. Bedankt, het is gelukt, en ik ben er heel tevreden over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik wil ook graag een 100 % savegame downloaden, alleen als ik hem in GTA Vice City User Files zet gebeurd er niets.. Waar kan ik een goeie 100 % savegame downloaden en hoe gaat dat in zijn werking? Ik snap er niks van.. Mvg, GTTO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Je moet je 100% Savegame inderdaad uitpakken met WinRAR of WinZIP. Download eerst een van deze twee programma's. Als je dan een 100 % Savegame hebt gedownload, plaats je hem in GTA Vice City User Files, dan klik je op dat bestandje met je rechtermuisknop. Dan kom er een rij te staan, waar tussen staat Hier uitpakken. Als je daar op klikt, dan pakt WinRAR/WinZIP alles voor je uit, en ben je dus klaar met je download. Het bestandje is dan opgeslagen in Slot 1, maar dit kun je na die tijd altijd nog veranderen. GTTO, dit hierboven is sowieso al een goede uitleg. En hier kan je een geschikte 100% savegame vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Je moet je 100% Savegame inderdaad uitpakken met WinRAR of WinZIP. Download eerst een van deze twee programma's. Als je dan een 100 % Savegame hebt gedownload, plaats je hem in GTA Vice City User Files, dan klik je op dat bestandje met je rechtermuisknop. Dan kom er een rij te staan, waar tussen staat Hier uitpakken. Als je daar op klikt, dan pakt WinRAR/WinZIP alles voor je uit, en ben je dus klaar met je download. Het bestandje is dan opgeslagen in Slot 1, maar dit kun je na die tijd altijd nog veranderen. GTTO, dit hierboven is sowieso al een goede uitleg. En hier kan je een geschikte 100% savegame vinden. ' Deze download is gerapporteerd als defect omdat: het spel blijft al hangen bij het laden niks waard ' Bewerkt: 24 augustus 2008 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Je moet je 100% Savegame inderdaad uitpakken met WinRAR of WinZIP. Download eerst een van deze twee programma's. ... Of gebruik het freeware 7-zip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 GrandTheftTwanO, weet je zeker dat je geen mods of zo in je spel hebt waardoor het savegame niet meer compatible is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.