Sw33tRulez Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 De mythe van Big Foot is nep, dat weet ik. Maar zoals Leatherface enzo, hoe zit het daarmee? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 De mythe van Big Foot is nep, dat weet ik. Maar zoals Leatherface enzo, hoe zit het daarmee? Leatherface is ook nep. Als je meer over de mythes van San Andreas wil weten. ga je hier naar toe: >>KLIK<< Reageren
cj101 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Toen ik er noch in geloofde toen durfde ik in de nacht het bos niet meer in. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Toen ik er noch in geloofde toen durfde ik in de nacht het bos niet meer in. Ik heb de Bigfoot mod ooit geinstalleerd Da'z wel lijpe shit Lekker creepy zown maf beest die rustig op je af komt sjouwen Reageren
Silkoewi Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) @ CJ101: Wauwwww. Daar kun je trots op zijn. On-topic: Ze bestaan niet, al die mythes, maar zijn toch wel leuk. Zo zie je nog eens wat mensen allemaal uit hun duim kunnen zuigen. Hoe zit het trouwens met die big-easteregg? Is die al gevonden? Bewerkt: 16 augustus 2008 door Silkoewi Reageren
cj101 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Toen heb ik the leatherface mod geinstaleert en ik durfde dat hutje niet in dus ik gooi wat granaten naar binnen en dacht dat hij dood was dus ik ga naar binnen en dangdangdangdangdddang , Dus ik was dood. Heb er een week een nachtmerrie over gehad. Bewerkt: 16 augustus 2008 door cj101 Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Toen heb ik the leatherface mod geinstaleert en ik durfde dat hutje niet in dus ik gooi wat granaten naar binnen en dacht dat hij dood was dus ik ga naar binnen en dangdangdangdangdddang , Dus ik was dood. Heb er een week een nachtmerrie over gehad. WTF, lol Reageren
cj101 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 En daarvoor zat ik in het verkeerde hutje. :bonk: Reageren
jorry95 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 waar kun je de bigfoot en de leatherface mod downloaden Reageren
vw53steven Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) De mythe van Big Foot is nep, dat weet ik. Maar zoals Leatherface enzo, hoe zit het daarmee? Leatherface is ook nep. Als je meer over de mythes van San Andreas wil weten. ga je hier naar toe: >>KLIK<< ik hou heel erg van mythes en heb er al ongeveer 30 uitgezocht maar ik zat dus op die site te kijken (myepsilon.org) en zag daar ook een stukje over de "the moun chiliad ghost car" staan en dat vond ik wel intresant, ik ben er naar op zoek gegaan maar heb niks gevonden. Weet iemand of dat wel waar is, heeft iemand hem wel eens gezien zo ja post het dan even met foto ik ben wel benieuwt. en nee ik weet niet waar de bigfoot mod + leatherface te downloaden is maar ik heb wel een tip: kijk op google Bewerkt: 16 augustus 2008 door vw53steven Reageren
tjoef Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ik hou heel erg van mythes en heb er al ongeveer 30 uitgezocht maar ik zat dus op die site te kijken (myepsilon.org) en zag daar ook een stukje over de "the moun chiliad ghost car" staan en dat vond ik wel intresant, ik ben er naar op zoek gegaan maar heb niks gevonden. Weet iemand of dat wel waar is, heeft iemand hem wel eens gezien zo ja post het dan even met foto ik ben wel benieuwt. en nee ik weet niet waar de bigfoot mod + leatherface te downloaden is maar ik heb wel een tip: kijk op google Ik denk dat je met die Ghostcars de auto's bedoeld die op de top van een heuvel spawnen, en daardoor van de heuvel afrollen zonder bestuurder. Hier zijn echter al verschrikkelijk veel topics over aangemaakt dus gebruik even de zoekfunctie voor meer resultaten Reageren
Jay; Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) ik zat dus op die site te kijken (myepsilon.org) en zag daar ook een stukje over de "the moun chiliad ghost car" staan en dat vond ik wel intresant, ik ben er naar op zoek gegaan maar heb niks gevonden. Weet iemand of dat wel waar is, Als je de werkelijke en betrouwbare informatie over een bepaald onderwerp wilt weten raad ik je aan altijd te kijken op WikiGTA. Dit is een walktrough-site waarbij je over elk onderwerp, in welke GTA dan ook antwoord krijgt op je vragen. Andere sites van buitenaf zijn zo niet meer nodig. Om terug te komen op je vraag: op deze pagina van WikiGTA kun je terecht als je meer wilt weten over de zogenaamde 'Ghost Glendales', die tevens ook wel 'Ghost Cars' worden genoemd omdat ze zonder bestuurder van een heuvel afrijden. Op deze pagina vind je veel basis-informatie en kan je ook nog eens een map vinden met de locatie waar de 'Ghost Glendales' te vinden zijn. Ik kan je verzekeren dat dit geen mysterie of mythe is aangezien er op de aangegeven pagina een duidelijke verklaring staat aangegeven. Om verder meer over mythen, persiflages en Easter eggs te weten te komen kan je op deze pagina. Ook hier staat voor alle duidelijkheid dat mythen als Big Foot, Leatherface of de beruchte Chainsaw Killer niet in het spel zitten. Veel succes verder! Bewerkt: 17 augustus 2008 door Jay; Reageren
vw53steven Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) ik zat dus op die site te kijken (myepsilon.org) en zag daar ook een stukje over de "the moun chiliad ghost car" staan en dat vond ik wel intresant, ik ben er naar op zoek gegaan maar heb niks gevonden. Weet iemand of dat wel waar is, Als je de werkelijke en betrouwbare informatie over een bepaald onderwerp wilt weten raad ik je aan altijd te kijken op WikiGTA. Dit is een walktrough-site waarbij je over elk onderwerp, in welke GTA dan ook antwoord krijgt op je vragen. Andere sites van buitenaf zijn zo niet meer nodig. Om terug te komen op je vraag: op deze pagina van WikiGTA kun je terecht als je meer wilt weten over de zogenaamde 'Ghost Glendales', die tevens ook wel 'Ghost Cars' worden genoemd omdat ze zonder bestuurder van een heuvel afrijden. Op deze pagina vind je veel basis-informatie en kan je ook nog eens een map vinden met de locatie waar de 'Ghost Glendales' te vinden zijn. Ik kan je verzekeren dat dit geen mysterie of mythe is aangezien er op de aangegeven pagina een duidelijke verklaring staat aangegeven. Om verder meer over mythen, persiflages en Easter eggs te weten te komen kan je op deze pagina. Ook hier staat voor alle duidelijkheid dat mythen als Big Foot, Leatherface of de beruchte Chainsaw Killer niet in het spel zitten. Veel succes verder! ik wist al die info al maar ik bedoel eigelijk: is deze auto op deze foto ook een ghost car? of is dit nep ik heb hem namelijk nog nooit gezien (kijk naar de bovenste foto) Bewerkt: 17 augustus 2008 door vw53steven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.