peter99 Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ik heb armour... vol leven... ben beldaden met wapens .... en toch wordt ik elke keer weer kapot geschoten hoe ik het ook probeer Reageren
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) ik heb armour...vol leven... ben beldaden met wapens .... en toch wordt ik elke keer weer kapot geschoten hoe ik het ook probeer ik ben zelf ook toevallig bij die missie maar moet nou ff eten dus zal naderhand wel ff deze post editten (als ik hem teminste haal <_< ) Edit: ik vond hem simpel en had nog een geen armor <_< maar eerst ga je die sweet dan halen dan rij je naar de grove street toe. dan moet je die crack dealers dood schieten(die rode puntjes op je radar) dan moet je zo'n gang war veroorzaken gewoon een paar vijanden dood schieten dan krijg je 3 waves schiet die dan ook dood en je hebt hem gehaald. (de richt knop gewoon in blijven houden en met R2 en L2 naar een andere vijand gaan!!) Ps. Wat voor wapens gebruik jij dan? met een m4 is ie handig te halen gebruik ik altijd Bewerkt: 19 maart 2005 door kraay Reageren
peter99 Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 alvast . B) thanx B) Reageren
peter99 Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik?? wat voor wapen ?? ik ben hitman met de UZI ,twee uzi,s daar doe ik het mee Reageren
Mathiz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) ik?? wat voor wapen ??ik ben hitman met de UZI ,twee uzi,s daar doe ik het mee als ik jou was zou ik een AK-47 of een M4 kopen dan kun je hun vermoorden van af een groterre afstand en kunnen ze joiu niet raken want op een begeven moment hebben hun ook AK's en kunnen hun jou eerder raken dan jij hun en schiet trouwens sweet niet dood want die loopt er ook vaak voor en in de weg (bij mij dan) en gebruik de edit knop Bewerkt: 21 maart 2005 door Mathiz Reageren
jethro Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 En schuilen achter de auto's Reageren
peter99 Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 ook een manier of op de lage daken gaan staan B) en hij is gelukt thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.