Jump to content

Antwoordt op Crysis Warhead heeft geen über1337progamerh4x0rddosNASAalienCERN-computer nodig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Crysis Warhead vanaf 12 september verkrijgbaar

QUOTE(Door Jurian Ubachs @ vrijdag 15 augustus 2008 12:18

Submitter: Rob.. @ views: 12.010))

Uitgever Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat Crysis Warhead vanaf 12 september te koop is. Het nieuwe stand-alone spel is minder veeleisend dan Crysis, dat berucht is om zijn forse systeemeisen.

Crysis Warhead"We wilden de angst van gamers wegnemen dat ze ons product niet zouden kunnen spelen. Dat was een doel op zich", legt Crytek-directeur Cevat Yerli uit aan de Duitse website PC Games. "Crysis Warhead is een spel dat iedereen kan spelen, zelfs met een pc van 400 euro", stelt hij. De Crytek-topman claimt dat gamers met een dergelijke low-end pc het spel, met de instellingen op 'high', stabiel op 30 frames per seconde kunnen spelen. Wel moet de pc dan goed geconfigureerd zijn, waarschuwt Yerli. "Als je een pc van 2000 euro hebt die niet goed geconfigureerd is, heb je eigenlijk 600 tot 700 euro weggegooid", aldus de ontwikkelaar, die de systeemeisen van Crysis Warhead op de webshop van EA heeft gepubliceerd.

Crysis Warhead is de opvolger van Crysis, maar houdt het midden tussen een uitbreiding en een echte opvolger. Het is niet nodig het origineel te bezitten om Crysis Warhead te kunnen spelen, maar een geheel nieuwe game is het ook weer niet; het spel kent een aantal overlappingen met Crysis. Fans van de serie kunnen vanaf 12 september met 'Warhead' aan de slag, zo maakte uitgever Electronic Arts donderdag bekend.

Bronz0rs: Tweakers.net

Betekent dit dus dat ik mijn computer geen raketaandrijving hoef te geven? :wave:

Al vraag ik mij af wat 'goed instellen' betekent. Vista eraf gooien? :)

Editz0rs:

Waht do j00 n33d t0 run diz? (AKA Minimum specifications)

*  CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or better
* RAM: 1GB (1.5GB on Windows Vista)
* Video Card: NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better
* VRAM: 256MB of Graphics Memory
* Storage: 15GB
* Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
* ODD: DVD-ROM
* OS: Microsoft Windows XP with Service Pack 2 or Microsoft Vista
* DirectX: DX9.0c or DX10

:Y

Edit: Kan de topictitel verandert worden naar 'Crysis Warhead heeft geen über1337progamerh4x0rddosNASAalienCERN-computer nodig' in plaats van 'Antwoordt op Crysis Warhead heeft geen über1337progamerh4x0rddosNASAalienCERN-computer nodig'? :clown:

Ik had geqouted van een andere post op een ander forum. (Mijn eigen topic welliswaar)

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...