Jump to content

sex appeal

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

op wikigta staan bij alle kleding stukken tatoos en haar sex-apeal. mmar als je de cornrow doet voor haar en als tatoos deze doet:

Web op je bovenarm, Homeboy op je borst links, Spider op je bovenarm links, Rose op je onderarm links, san Andreas op je rug, Weed2 op je borst rechts, Gods gift op je buik, Cross op je onderarm rechts & Dagger op je onderrug. dan zit je al (volgens die %en dan) op 50%. maar in het spel is dat helemaal niet zo. hoe gaat die teling dan wel.

Bewerkt: door jorry95
Geplaatst: (bewerkt)

Je hoeft ook niet perse een tatoeage te gebruiken, een lekkere dikke auto onder je reet doet ook al goed. Moet je hem wel tunnen, ook kan je met een bepaald setje kleren sexappeal oproepen..

@Donwell, ja hoorde het gister via PM :puh:.

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

Op deze pagina staat genoeg omtrent de sex appeal. Fiegel, zoals je ziet staat er ook dat een wagen tunen geen invloed heeft. :)

Voor de tatoeages moet je even wat research doen. Ik heb voor elk lichaamsdeel gekeken bij welke winkel je er het meeste sex-appeal krijgt, uiteindelijk kon ik alles in Los Santos kopen op één na, hiervoor moest ik naar Las Venturas.

Ga voor de kledingstukken gewoon naar de wat duurdere winkels, op de pagina die ik hierboven heb gegeven staan de winkels ZIP, Victim en Didier Sachs.

Als je niet zeker bent of je je sex appeal op 50% hebt staan, ga dan naar je stats en druk op 'S'. Je stats worden nu opgeslagen in een HTML-bestandje, welke je terug kunt vinden in de User Files map. Zoek in dit bestand naar de sex appeal, het percentage staat hier aangegeven.

Succes. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...