overv161 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hallo, Wat denken jullie dat de systeemeisen worden voor GTA IV? Ik denk zo ongeveer dit: Minimaal: nVidia 8600 GS 2 GB RAM 3,0 Ghz Aangeraden: 2x nVidia 8800 GTS 512 MB 3-4 GB RAM Dual Core 2,8 Ghz Of nog verder in de Crysis richting? Jullie bepalen! Reageren
Naudin Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Bestaal al topic over in Hardware forum Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hallo,Wat denken jullie dat de systeemeisen worden voor GTA IV? Ik denk zo ongeveer dit: Minimaal: nVidia 8600 GS 2 GB RAM 3,0 Ghz Aangeraden: 2x nVidia 8800 GTS 512 MB 3-4 GB RAM Dual Core 2,8 Ghz Of nog verder in de Crysis richting? Jullie bepalen! Hallo, Wat denken jullie dat de systeemeisen worden voor GTA IV? Ik denk zo ongeveer dit: Minimaal: NVidia 8700 Gt 2 GigaByte RAM 3,0 Ghz Aangeraden: 2x nVidia 8800 GTS 512 MB 3 gb ram DualCore 2,9 Ghz zeker wel zoiets maar misschien nog hoger Reageren
L156 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Dit soort topic is overbodig..Over 2 á 3 maanden komen er toch systemeysen van R* denk ik. Binnen 1 maand kan niet.Binnen 2 á 3 maanden. Attentie: Haal hier maar een slotje op :slotje: >>> Door SummerBase: Zou ik je vriendelijk mogen verzoeken je niet te bemoeien met crew zaken?<<< Reageren
gtaa Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Dit soort topic is overbodig..Over 2 á 3 maanden komen er toch systemeysen van R* denk ik. Binnen 1 maand kan niet.Binnen 2 á 3 maanden. Attentie: Haal hier maar een slotje op :slotje: >>> Door SummerBase: Zou ik je vriendelijk mogen verzoeken je niet te bemoeien met crew zaken?<<< Hoezo kan dat niet? En hoezo is 't overbodig, het komt toch over 2 á 3 maanden zeg je? Zomg, mensen proberen interessant te doen Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Dit soort topic is overbodig..Over 2 á 3 maanden komen er toch systemeysen van R* denk ik. Binnen 1 maand kan niet.Binnen 2 á 3 maanden. Attentie: Haal hier maar een slotje op :slotje: >>> Door SummerBase: Zou ik je vriendelijk mogen verzoeken je niet te bemoeien met crew zaken?<<< 1 maand kan niet? Je weet maar nooit he.. Ik kan niet de toekomst in kijken, en jij geloof ik ook niet... en over 3 maanden lijkt me wel weer overdreven lang, want dat is 4 dagen voor de release Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 dit is het stomste topic dat ik ooit heb gezien komaan laten we de hardware schatten want wij hebben niks te doen en wij willen een hoge postcount Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.