[B]ig [S]moke Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Wat zijn jou lievelings films?? De mijne zijn - School of Rock - Detroit Rock City - Employee of the Month - Dukes of Hazzard En die van Jou ?? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Wat zijn jou lievelings films?? De mijne zijn - School of Rock - Detroit Rock City - Employee of the Month - Dukes of Hazzard En die van Jou ?? Offtopic: je hebt hem per ongeluk in het verkeerde forum geplaatst on godfather 1 Hancock I am Legend Transformers Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Oh Shit[/font] Jah Reageren
IronBullet Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik vind alles wel mooi maar wat egt mijn lievelings fims zijn zijn: The Fast And The Furious !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
SMACKDOWN Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 mijn favorieten films zijn 1.scar face 2.the fast and the furious Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik vind alles wel mooi maar wat egt mijn lievelings fims zijn zijn: The Fast And The Furious !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik geef je gelijk! Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Scarface, Godfather I, II en III, South Park the Movie Bewerkt: 17 augustus 2008 door GTAIVMASTAH Reageren
straydoggs Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Scarface Godfather Halo (de film is nog neit uitgekomen maar het wordt zeker wel een strakke film) Reageren
Vegeta Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 The Incredible Hulk Scarface Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 -> The Fast and The Furious -> Gone In 60 Seconds -> De James Bond films (de meeste) -> The Bourne (alle 3) -> Into The Blue (Jessica Alba in bikini ) Reageren
zezima0014 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 - Pirates of the Carribean (alle 3) - The Fast and The Furious - World Trade Center - Narnia - King Kong (GodFather heb ik nog niet gezien, maar ziet er wel een hele goeie uit!) Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 He bah, Narnia, nou nee Bedenk me net (toen ik de naam zag van een ramp die de hele wereld schokte) nog wat sjieke films over het einde van de wereld... Daar ben ik nogal geïnteresseerd in The Day After Tomorrow is toch die met de nieuwe Ijstijd he? Die vond ik ook wel gaaf.. En ergens vond ik die k*tdocumontaire van Al Gore ook wel sjiek o.O Reageren
zezima0014 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 He bah, Narnia, nou nee Bedenk me net (toen ik de naam zag van een ramp die de hele wereld schokte) nog wat sjieke films over het einde van de wereld... Daar ben ik nogal geïnteresseerd in The Day After Tomorrow is toch die met de nieuwe Ijstijd he? Die vond ik ook wel gaaf.. En ergens vond ik die k*tdocumontaire van Al Gore ook wel sjiek o.O The Day after tommorow is wat minder, maar ik vind War Of The Worlds met Tom Cruise schitterend! Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 ja war of the worlds bnen ik Vergeten Ex Drummer is ook Leuk Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) mooiste/chille films vind ik - Scarface - Hitman - Fast And The Furious - Do'n Be a Menace - Boyz In Da Hood - Next Friday Bewerkt: 17 augustus 2008 door indo1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.