Jump to content

GTA IV - Tw@ internetcafe


L156

Recommended Posts

Hallo,

Ff een paar vragen.Zou iemand voor mij foto's willen maken van Tw@ internetcafe en messchien nog wat filmpjes voor YouTube? en als iemand mij ook nog bij wikiGTA.org (zie partners van gtagames.nl) een vindplaats kunnen maken van het cafe? ik kan haast niet wachten tot GTA IV voor de PC uitkomt.Ben een PC en een PS2 gamer.Geen andere gamer.

Gr

:cya: Ciao!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ff een paar vragen.Zou iemand voor mij foto's willen maken van Tw@ internetcafe en messchien nog wat filmpjes voor YouTube? en als iemand mij ook nog bij wikiGTA.org (zie partners van gtagames.nl) een vindplaats kunnen maken van het cafe? ik kan haast niet wachten tot GTA IV voor de PC uitkomt.Ben een PC en een PS2 gamer.Geen andere gamer.

Gr

:cya: Ciao!

Als je wilt internetten kun je ook het huis van PlayBoy X (als je dat als savehuis tot je beschikking hebt) of het kamertje in Algonquin binnentreden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een snapmap:

KLIK

Die in Alderny weet ik niet zeker, maar die andere twee wel.

Die in Alderney is inderdaad verkeerd. :7

Hier heb je de juiste plaatsen.

Hallo,

Ff een paar vragen.Zou iemand voor mij foto's willen maken van Tw@ internetcafe en messchien nog wat filmpjes voor YouTube? en als iemand mij ook nog bij wikiGTA.org (zie partners van gtagames.nl) een vindplaats kunnen maken van het cafe? ik kan haast niet wachten tot GTA IV voor de PC uitkomt.Ben een PC en een PS2 gamer.Geen andere gamer.

Gr

:cya: Ciao!

Als je wilt internetten kun je ook het huis van PlayBoy X (als je dat als savehuis tot je beschikking hebt) of het kamertje in Algonquin binnentreden ;)

In het huis van Playboy X heb je geen internet/computer tot jouw beschikking. Dit is alleen in het huis van jou en Roman in Algonquin.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...