L156 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hallo, Ff een paar vragen.Zou iemand voor mij foto's willen maken van Tw@ internetcafe en messchien nog wat filmpjes voor YouTube? en als iemand mij ook nog bij wikiGTA.org (zie partners van gtagames.nl) een vindplaats kunnen maken van het cafe? ik kan haast niet wachten tot GTA IV voor de PC uitkomt.Ben een PC en een PS2 gamer.Geen andere gamer. Gr Ciao! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hier is een snapmap: KLIK Die in Alderny weet ik niet zeker, maar die andere twee wel. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Waarom heb je dat nodig? Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hallo,Ff een paar vragen.Zou iemand voor mij foto's willen maken van Tw@ internetcafe en messchien nog wat filmpjes voor YouTube? en als iemand mij ook nog bij wikiGTA.org (zie partners van gtagames.nl) een vindplaats kunnen maken van het cafe? ik kan haast niet wachten tot GTA IV voor de PC uitkomt.Ben een PC en een PS2 gamer.Geen andere gamer. Gr Ciao! Als je wilt internetten kun je ook het huis van PlayBoy X (als je dat als savehuis tot je beschikking hebt) of het kamertje in Algonquin binnentreden Reageren
Robin B Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Wienish dat is je nieuwe safehouse in Alonquin die je krijgt van Roman . Daar staat inderdaad een computer . Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Hier is een snapmap:KLIK Die in Alderny weet ik niet zeker, maar die andere twee wel. Die in Alderney is inderdaad verkeerd. Hier heb je de juiste plaatsen. Hallo,Ff een paar vragen.Zou iemand voor mij foto's willen maken van Tw@ internetcafe en messchien nog wat filmpjes voor YouTube? en als iemand mij ook nog bij wikiGTA.org (zie partners van gtagames.nl) een vindplaats kunnen maken van het cafe? ik kan haast niet wachten tot GTA IV voor de PC uitkomt.Ben een PC en een PS2 gamer.Geen andere gamer. Gr Ciao! Als je wilt internetten kun je ook het huis van PlayBoy X (als je dat als savehuis tot je beschikking hebt) of het kamertje in Algonquin binnentreden In het huis van Playboy X heb je geen internet/computer tot jouw beschikking. Dit is alleen in het huis van jou en Roman in Algonquin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.