.Levi. Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Ik wist niet wat maar wel dat ik een nieuwe persoonlijke tag moest hebben. Na wat te hebben geëxperimenteerd is het volgende eruit gekomen. Laat horen wat je ervan vindt. Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Leuk bed8, hij is wel mooi... Reageren
Timske Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Leuk bed8, hij is wel mooi... Ja dat vond ik nouw ook! Reageren
Wienish Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Leuk bedacht ja, toch lijkt me zoiets beter als avatar dan als plaatje voor in de handtekening. Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Bedankt voor de reacties allemaal. Leuk bedacht ja, toch lijkt me zoiets beter als avatar dan als plaatje voor in de handtekening. Het is eigenlijk ook niet bedoeld voor in mijn handtekening maar als persoonlijke Tag/Foto die je gebruikt voor dingen als je profiel, zoals mijn Profiel op dit forum. Zo gebruik ik deze nu ook op een andere site als persoonlijke foto bij mijn portfolio. De reden waarom ik hem in mijn handtekening zet is meer om het te showen. Bedankt voor je reactie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.