Goliat Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Onderwerp: Muziek Soort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Onderwerp: MuziekSoort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. jammer geen Premade anders had ik wel meegedaan als mijn Battle voorbij is. Ik heb wel een mooie(vind ik dan) Rammstein Sig in mijn Showroom staan Reageren
Goliat Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Onderwerp: MuziekSoort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. jammer geen Premade anders had ik wel meegedaan als mijn Battle voorbij is. Ik heb wel een mooie(vind ik dan) Rammstein Sig in mijn Showroom staan Ok prima, kom maar op als je battle voorbij is.. Bewerkt: 16 augustus 2008 door Goliat Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Onderwerp: MuziekSoort design: Signature Size design: Maximaal 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Geen.. Wie durft.. jammer geen Premade anders had ik wel meegedaan als mijn Battle voorbij is. Ik heb wel een mooie(vind ik dan) Rammstein Sig in mijn Showroom staan Ok prima, kom maar op als je battle voorbij is.. nah heb geen zin om meteen weer een battle te doen maar de battle hou je tegoed want ik heb geleerd dat als ik een battle doe en ik win niet meteen weer een battle doen want dan is de kans groot dat je weer verliest en ik weet niet hoe goed ej bent met PS dus ik haak af. Reageren
Vegeta Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 dat heb k wel gemerkt jah al vond ik mijn sig 1 van mijn mooiste Reageren
Goliat Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 WTF, serieus post dan liever niet.. Dit topic is door jullie nu al, vern**** Allemaal gezeik om niets, ik hoef jullie mening niet, lees de regels. Dit topic is enkel om te battlen en te stemmen, post anders gewoon niet.. Iemand anders? Reageren
tomen888 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 WTF, serieus post dan liever niet.. Dit topic is door jullie nu al, vern**** Allemaal gezeik om niets, ik hoef jullie mening niet, lees de regels. Dit topic is enkel om te battlen en te stemmen, post anders gewoon niet..Iemand anders? Ik wil wel zeg me maar wanneer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.