Timske Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Kan iemand uitleggen hoe ik een auto ingame zet met google sketchup Ik wil graag een auto maken en ingame zetten 888e post Reageren
K.O. Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ik wil niet heel veel zeggen, maar in de Master Tutorial List had je deze tut kunnen vinden. Hij is zelfs getiteld: "Van Sketchup tot ingame" en hij staat haast bovenaan. Met andere woorden; erg simpel te vinden. Alles wat je nodig hebt staat in die tutorial van Puma. Edit @ Timske: En hoe had ik dat moeten weten? Misschien even handig als je dat er bij zegt. Met zo'n nietszeggende startpost kun je de meest simpele antwoorden verwachten. Bovendien wil je blijkbaar iets heel anders dan dat je in je beginpost zegt. Het juist positioneren van een player is iets heel anders dan het totale proces van sketchup tot ingame. Vraag dan naar de specifieke taak die jij wilt volbrengen en vertel ook wat je al geprobeerd hebt. Dat is toch niet meer dan logisch? Bewerkt: 18 augustus 2008 door K.O. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Sketchup is iets heel anders dan Google Sketchup. Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik wil niet heel veel zeggen, maar in de Master Tutorial List had je deze tut kunnen vinden. Hij is zelfs getiteld: "Van Sketchup tot ingame" en hij staat haast bovenaan. Met andere woorden; erg simpel te vinden. Alles wat je nodig hebt staat in die tutorial van Puma. Da wist ik nog niet Maar met auto moet je het popetje op de juiste positie zetten en da weet ik niet.. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Maar met auto moet je het popetje op de juiste positie zetten en da weet ik niet.. Dat probleem heb ik zelf ook soms Je moet maar een beetje proberen, dff exporteren, positie niet goed, dummy iets anders plaatsen, enzovoort. Of bedoelde je het anders? :$ Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.