Jump to content

Coderen..

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik kan slicen met Paint. Ben ik binnen een half uur ofso klaar mee als ik niet op msn enzo zit maar. Hoe kan ik coderen dat is de vraag. En dat er geen scrolls inkomen maar dat de stukken dan uitrekken..

Als me dit lukt ben ik erg blij :7

Geplaatst:
Met Photoshop kan je toch ook slicen? Ik heb begrepen dat het dan meteen in een code wordt omgezet.

Maar ik wil coderen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik begrijp eerlijk gezegd je vraag niet helemaal:

Allereerst wist ik geeneens wat slicen is, (lang leve google) maar als ik het goed begrijp knip je een afbeelding in afzonderlijke stukjes, maar wat moet er daarna mee gebeuren?

verder, wat bedoel je met coderen? html-code, php, of...

Als laatste, hoe bedoel je uitrekken? Als je de pagina naar links en rechts moet schuiven heb je hem te breed gemaakt, beste breedte is 600px

Of je bent bezig met Iframes of iets dergelijks die niet "meerekken? pas op, want dan leg ik je over de knie :7;)

@Hieronder, oke

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:
Ik begrijp eerlijk gezegd je vraag niet helemaal:

Allereerst wist ik geeneens wat slicen is, (lang leve google) maar als ik het goed begrijp knip je een afbeelding in afzonderlijke stukjes, maar wat moet er daarna mee gebeuren?

verder, wat bedoel je met coderen? html-code, php, of...

Als laatste, hoe bedoel je uitrekken? Als je de pagina naar links en rechts moet schuiven heb je hem te breed gemaakt, beste breedte is 600px

Of je bent bezig met Iframes of iets dergelijks die niet "meerekken? pas op, want dan leg ik je over de knie :7;)

HTML wil ik, moet nog de layout maken mar ik test het wel met iets anders..

Geplaatst:

Ik denk dat de meeste het coderen onder, webbasing verstaan.

Maar wat hij bedoelt is denk ik zorgen voor een code, en met die code krijg je een index.html / index.htm.

Zodat je hem mooi op je site kan zetten zonder dat je plaatjes opslaat of dat je layout word gepikt door een andere site.

En ik weet ook wat zijn eisen zijn denk ik, omdat het namelijk voor mijn en Timske's site is.

Ik zeg er wel een paar.

Pagina moet uitreken als ik zoveel tekst typ dat er automatich een stukje bij komt,

Alles moet goed en netjes zijn goed opgemaakt dus en niet dat je tekstvak boven de layout staat bijvoorbeeld terwijl hij als je hem online zet wel alles goed staat want dat vind ik erg irritant als ik het in een html programma zet :S

Dat waren ze, ik wist ze even niet meer..

Venzio,,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...