Timske Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Hallo, ik zoek een gratis webhost. Ik heb er al een paar geprobeerd. Maar de host die ik gebruikte leken me niks meer. Want er zat reclame op. Hierbij praat ik over MYV. En ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Freewebs html ook reclame. Dus ik zoek een makkelijke gratis webhost die reclame loos is! Reageren
Ymosky Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) Een gratis host zonder reclame bestaat voorzover ik weet niet. Als je geen reclame wilt moet je registeren bij bijvoorbeeld mijndomein.nl wat voor een .nl domein maar 30 euro per jaar kost. Er zijn nog meer dergelijke hosts, allemaal voor ongeveer hetzelfde geld. Als je een beetje redelijke site hebt zou ik zeggen gewoon doen. Kost je niet veel en het staat professioneel. Wat betreft gratis host vind ikzelf funpic.org erg goed. Is redelijk snel en je hebt er een behoorlijke site mee met ftp, mysql, etc. Daar heb je natuurlijk ook reclame mee, maar niet veel, als ik het goed heb enkel een vrij kleine reclame onderaan de site. Bewerkt: 16 augustus 2008 door Ymosky Reageren
Timske Geplaatst: 16 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 KUn je een voorbeeld geven van funpic.org.. Zou ik graag willen weten Reageren
Venzio Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik denk dat je een host bedoelt met Mysql databases en waar Cutenews op kan? Dan is Gethost.nl wel iets voor jou, voldoende e-mails, databases, ftp account volgends mij ook en geen reclame! Je hebt wel een programma zoals Flashfxp nodig om bestanden erop tezetten of je doet het via Direct Admin alleen gaat dat een beetje langzaam. Nou, je kunt ook Summerhost.nl nemen alleen heb je dan minder databases e-mails en ftp account's. Ik hoop dat je een goeie keuze maakt, Venzio,, Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (...) Als je geen reclame wilt moet je registeren bij bijvoorbeeld mijndomein.nl wat voor een .nl domein maar 30 euro per jaar kost. (...) Een .nl-domein heb je al voor nog geen €10 per jaar, daar moet dus nog webruimte (hosting) bovenop. Als je PHP en MySQL wilt, loopt de hosting toch al wel snel op richting de €5 per maand (€60 per jaar) bij een goede host. Reageren
Venzio Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Je kunt ook een van de host's nemen die ik zei gratis en geen reclame, en een .nl-domein en die door laten linken naar een van die 2 site's. Venzio,, Reageren
marcootje Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) er bestaan heel veel gratis webhosts, met php en mysql en soms nog veel meer ook. De 2 die bij mij het best in de smaak vallen: gethost (nederlands) 000webhost (engels) succes Marco Bewerkt: 18 augustus 2008 door marcootje Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) er bestaan heel veel gratis webhosts, met php en mysql en soms nog veel meer ook. De 2 die bij mij het best in de smaak vallen:gethost (nederlands) 000webhost (engels) succes Marco Bedankt, ik zal kijken. Ik doe niet de engelse want ik vind dat niet fijn.. EDIT: Kan niet registeren ze hebben wat probleempjes Beste,Gethost registratie is momenteel gesloten wegens problemen met mail en ftp. Hier wordt aan gewerkt. Onze excuses hiervoor De Gethost Crew. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Timske Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 summerhost.nl byethost.com byethost.nl summerhost.info gratishosting.net freehostia.com Allemaal zonder reclame... Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 summerhost.nlbyethost.com byethost.nl summerhost.info gratishosting.net freehostia.com Allemaal zonder reclame... Bij 10x acc proberen te maken bij summerhost.nl is het nog neit gelukt.. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 zymic.com is het beste Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 zymic.com is het beste Het moet wel nederlands zijn Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je al geen ENgels kunt, dan kun je al helemaal geen programmeer taal. Reageren
K.O. Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je al geen ENgels kunt, dan kun je al helemaal geen programmeer taal.Waarom zou je een programmeertaal moeten kunnen? Zegt Timske dan dat hij de source code van C++ programma's wil hosten? Het is misschien wel handig om een scripttaal te leren, zoals PHP. (Er zijn grote verschillen tussen scripttalen en programmeertalen.) Maar zelfs dat is niet nodig. Met een beetje HTML/XHTML kom je al best een heel eind. In principe heb je daar geen engels voor nodig. Je kunt dan wel weten dat een tag als <b> voor Bold (= vetgedrukt) staat, maar je kunt ook gewoon onthouden dat <b> voor vetgedrukt staat. Bovendien zijn er op internet hele encyclopedieën met HTML tags en hun syntax (attributen / elementen); ook in het Nederlands. Reageren
Timske Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je al geen ENgels kunt, dan kun je al helemaal geen programmeer taal.Waarom zou je een programmeertaal moeten kunnen? Zegt Timske dan dat hij de source code van C++ programma's wil hosten? Het is misschien wel handig om een scripttaal te leren, zoals PHP. (Er zijn grote verschillen tussen scripttalen en programmeertalen.) Maar zelfs dat is niet nodig. Met een beetje HTML/XHTML kom je al best een heel eind. In principe heb je daar geen engels voor nodig. Je kunt dan wel weten dat een tag als <b> voor Bold (= vetgedrukt) staat, maar je kunt ook gewoon onthouden dat <b> voor vetgedrukt staat. Bovendien zijn er op internet hele encyclopedieën met HTML tags en hun syntax (attributen / elementen); ook in het Nederlands. Inderdaad, en trouwens ik kan wel Engels. Had er een 8,5 voor op me rapport Maar ik vind Nederlandse gewoon wat fijner.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.