Nissan Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Missie 1: The Rio Resurrection. Mission Opjectives: Destroy GDI's Administration Buildings, Destroy Enemy Construction Yart. Bonus Opjectives: Capture GDI Radio Stations. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je krijgt een Basiskamp met een aantal soldaten en gemotoriseerde units. Je eerste opjectief is het vernietigen van de GDI administratie gebouwen. Bouw wat Bikes (cc 15) en ga ermee naar het noorden. Hier rijden GDI Pitbulls rond en zijn met de Bikes prima snel te vernietigen. Het eerste Gebouw bevind zich Noordwest van je. Het wordt omringt door flats gegarisoeneerd door GDI. Maak daarom 4 Rocket Squads en vernietig de gebouwen. Nu kun je met de bikes het eerste gebouw vernietigen. Het tweede bevind zich in het zuidwesten. Het wordt verdedigt door wat Riflemen Squads, Pitbulls en APC's. Ga met je Bikes (die je als het goed is bijna nog allemaal hebt) naar het zuid westen en kijk voor GDI. Er is weinig bewaking dus kan je in alle rust het tweede gebouw vernietigen. Het derde en het vierde bevind zich in het Oosten. Dit wordt stukken beter verdfedigt dan de andere administratie gebouwen en vereist wat meer mankracht. Bouw 10 Scorpion Tanks en reken af met de Atillerie op de parkeerplaatsen. gebruik Rocket Squads, Bikes en de Scorpions om het derde en vierde gebouw vernietigen. Opjective 2: Destroy Enemy Conqstruction Yart. Als je klaar bent met GDI krijg je een filmpje met een nogal gestoorde man die zegt dat Kane nep is, en leugens vertelt. De opdracht is het vernietigen van zijn Construction Yart. Persoonlijk had ik een legertje klaarstaan dichtbij waar hij verschijnt. Toen viel ik direct aan en had ik gewonnen. Bonus opjective: Capture GDI Radio Stations. Simpel. Als je bijna klaar bent bouw je 4 Saboteurs en neemt de Raio stations over. Reageren
Torritor Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Makkelijk is de missie. Ik heb hem zelfs gehaald. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Kanes Wrath is ondertitelt in het Nederlands en is ook ingestelt op Nederlands, dus waarom neem je de Engelse (benoeming) opdrachten als je ze ook in het Nederlands kan opzetten. Ontopic: Eigelijk vond ik de missie best moeilijk toen je de opstandige NOD Rebellen (Scorpion Cell als ik me niet vergist.). Ik vond ze best nog wel lastig hoor. Reageren
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Kanes Wrath is ondertitelt in het Nederlands en is ook ingestelt op Nederlands, dus waarom neem je de Engelse (benoeming) opdrachten als je ze ook in het Nederlands kan opzetten.Ontopic: Eigelijk vond ik de missie best moeilijk toen je de opstandige NOD Rebellen (Scorpion Cell als ik me niet vergist.). Ik vond ze best nog wel lastig hoor. Daar ik de Engelse versie heb. Morgen komt de tweede, derde en vierde missie in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.