Jump to content

Maximale vermogen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Maximaal vermogen? :') Dat kan dus niet. Je kunt wel overclocken, maar volgens mij is de 6100 een ingebouwde kaart? Je kunt je PC wel sneller maken door overbodige rotzooi uit te zetten, maar verder kun je niet veel meer dan overclocken afaik.

Kijken of je SA aankunt gaat op canyourunit.com

Geplaatst:
Maximaal vermogen? :') Dat kan dus niet. Je kunt wel overclocken, maar volgens mij is de 6100 een ingebouwde kaart? Je kunt je PC wel sneller maken door overbodige rotzooi uit te zetten, maar verder kun je niet veel meer dan overclocken afaik.

hoe kan ik hem overclocken

met een progi?

Geplaatst:

met een progi?

Ja, maar je moet wel betere koeling enzo hebben. Anders kun je je PC naar de haaien helpen, niet echt wat je wilt hebben. Een betere videokaart aanschaffe is wel een optie. Post eens alles van je computer :D

Geplaatst: (bewerkt)

z oSystem Information

------------------

Time of this report: 8/15/2008, 19:31:53

Machine name: THUIS-AT1HLH2ZE

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)

Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)

System Manufacturer: K8N62

System Model: K8NF4G-SATA2

BIOS: Default System BIOS

Processor: AMD Sempron Processor 3000+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz

Memory: 448MB RAM

Page File: 400MB used, 653MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

-------------

Card name: NVIDIA GeForce 6100

Manufacturer: NVIDIA

Chip type: GeForce 6100

DAC type: Integrated RAMDAC

Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0242&SUBSYS_02421849&REV_A2

Display Memory: 256.0 MB

Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)

Monitor: Plug en Play-monitor

Monitor Max Res: 1600,1200

Driver Name: nv4_disp.dll

Driver Version: 6.14.0010.8185 (English)

DDI Version: 9 (or higher)

Driver Attributes: Final Retail

Driver Date/Size: 10/10/2005 15:49:00, 3921024 bytes

met een progi?

Ja, maar je moet wel betere koeling enzo hebben. Anders kun je je PC naar de haaien helpen, niet echt wat je wilt hebben. Een betere videokaart aanschaffe is wel een optie. Post eens alles van je computer :D

Het is de computer van mijn oma

dus ik koop geen graphic card want thuis heb ik een 8800Gt

het heeft al geholpen om het bureaublad leegte halen en alles in mappies te stoppen

hij is dan 4x keer sneller

dat is een tip voor andere

>>> Door Thundercover: Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk-knop. :)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Je oma? :')

Ik veronderstel dat die geen Crysis of zoiets in de richting van dat gaat spelen. Hooguit wat surfen of kaarten op de computer. MSN ook nog. Daar voldoet de computer dan wel aan. Ik heb dan wel geen verstand van AMD processoren, maar de rest is wel crap. Weinig RAM en een slechte videokaart. De kloksnelheid van je processor is ook niet al te hoog, en volgens mij telt dat wel bij single-core processoren. :-] Wachten tot je thuis bent is de beste oplossing om lekker te kunnen gamen. Anders ven je wel een paar hondert eurotjes kwijt als je die PC wilt upgraden. Of je moet een heel nieuw systeem kopen =-]

Geplaatst:
Je oma? :')

Ik veronderstel dat die geen Crysis of zoiets in de richting van dat gaat spelen. Hooguit wat surfen of kaarten op de computer. MSN ook nog. Daar voldoet de computer dan wel aan. Ik heb dan wel geen verstand van AMD processoren, maar de rest is wel crap. Weinig RAM en een slechte videokaart. De kloksnelheid van je processor is ook niet al te hoog, en volgens mij telt dat wel bij single-core processoren. :-] Wachten tot je thuis bent is de beste oplossing om lekker te kunnen gamen. Anders ven je wel een paar hondert eurotjes kwijt als je die PC wilt upgraden. Of je moet een heel nieuw systeem kopen =-]

okeetjes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...