superjetze Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ik speel GTA Vice City weer over met een gamepad.. Ik heb de missie copland nog niet gespeelt maar toch krijg ik de bug niet Bewerkt: 17 augustus 2008 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 je moet eerst een missie halen en voordat je die missie heb gedaan moet je in het verlede van het loop van het spel cop land halen anders krijg je hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Jij hebt volgens mij dan wel geluk gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Jij hebt volgens mij dan wel geluk gehad. geluk? hmm is in de PS2 versie deze bug ook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Kun je er niet gewoon inlopen? De deur staat open hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Deze bug wil zich wel eens voordoen als de speler de missie Two Bit Hit van Avery Carington voor de missie Copland voltooid. De pick up bevind zich dan min of meer in het ongebruikte interior van de Streetwear winkel, waardoor je hem niet kunt bereiken. De enige manier om het outfit dan wel aan te trekken is door een nieuwe savegame te starten of te downloaden waarbij de missie Two Bit Hit nog niet voltooid is en de missie Copland wel. Een andere optie is het downloaden van de Ultimate Trainer V2. Met deze trainer kan je dan door de onzichtbare muur voor de winkel vliegen en de pick up 'oprapen' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Kun je er niet gewoon inlopen? De deur staat open hoor. waar slaat dat nou weer op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Kun je er niet gewoon inlopen? De deur staat open hoor. waar slaat dat nou weer op? Op heel veel, want bij mij ligt dat icoontje daar altijd. En dan kan ik er ook gewoon inlopen en het oppakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Kun je er niet gewoon inlopen? De deur staat open hoor. waar slaat dat nou weer op? Op heel veel, want bij mij ligt dat icoontje daar altijd. En dan kan ik er ook gewoon inlopen en het oppakken. ja maar daar gaat deze topic helemaal niet om, het gaat om dat de bug helemaal niet bugt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 ik had de laatste keer die bug alsnog toen ik eerst copland had gedaan, en daarna pas 2 bit hit. naja ik gebruikte dat ding toch al nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 ik vind die klding best wel leuk hoor ik wil wel eens bij de cubans horen met alleen een pistol en je vuisten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Over welke bug gaat het hier mensen? Ik snap er helemaal niks van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Over welke bug gaat het hier mensen? Ik snap er helemaal niks van.. Het gaat hier over de Havana outfit bug. Dit is een bug die ervoor zorgt dat het Havana outfit die in de Little Havana Streetwear winkel te vinden is niet kan worden opgeraapt. De bug doet zich voor wanneer de speler de missie Two Bit Hit van Avery Carington voor de missie Copland voltooid. Er verschijnt dan min of meer een onzichtbare muur voor de ingang, waardoor Tommy de pick up niet kan bereiken. Overige informatie kan je eventueel in de posts hierboven lezen. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Over welke bug gaat het hier mensen? Ik snap er helemaal niks van.. Het gaat hier over de Havana outfit bug. Dit is een bug die ervoor zorgt dat het Havana outfit die in de Little Havana Streetwear winkel te vinden is niet kan worden opgeraapt. De bug doet zich voor wanneer de speler de missie Two Bit Hit van Avery Carington voor de missie Copland voltooid. Er verschijnt dan min of meer een onzichtbare muur voor de ingang, waardoor Tommy de pick up niet kan bereiken. Overige informatie kan je eventueel in de posts hierboven lezen. Okee, ik heb het spel op de PS2.. En daar kan ik de winkel wel in, maar ik kan dat outfit niet pakken.. Die zit helemaal aan de zijkant van die winkel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Guess what? Ik heb de missie copland gedaan en hij is weer in bugland... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.