Jump to content

Havana outfit bug

superjetze

Recommended Posts

Deze bug wil zich wel eens voordoen als de speler de missie Two Bit Hit van Avery Carington voor de missie Copland voltooid. De pick up bevind zich dan min of meer in het ongebruikte interior van de Streetwear winkel, waardoor je hem niet kunt bereiken. De enige manier om het outfit dan wel aan te trekken is door een nieuwe savegame te starten of te downloaden waarbij de missie Two Bit Hit nog niet voltooid is en de missie Copland wel. Een andere optie is het downloaden van de Ultimate Trainer V2. Met deze trainer kan je dan door de onzichtbare muur voor de winkel vliegen en de pick up 'oprapen'

Delen op andere websites

Kun je er niet gewoon inlopen? De deur staat open hoor. :7

waar slaat dat nou weer op? :ch:

Op heel veel, want bij mij ligt dat icoontje daar altijd. En dan kan ik er ook gewoon inlopen en het oppakken. ;)

ja maar daar gaat deze topic helemaal niet om, het gaat om dat de bug helemaal niet bugt..

Delen op andere websites

Over welke bug gaat het hier mensen?

Ik snap er helemaal niks van.. :N:7

Het gaat hier over de Havana outfit bug. Dit is een bug die ervoor zorgt dat het Havana outfit die in de Little Havana Streetwear winkel te vinden is niet kan worden opgeraapt. De bug doet zich voor wanneer de speler de missie Two Bit Hit van Avery Carington voor de missie Copland voltooid. Er verschijnt dan min of meer een onzichtbare muur voor de ingang, waardoor Tommy de pick up niet kan bereiken. Overige informatie kan je eventueel in de posts hierboven lezen.

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Over welke bug gaat het hier mensen?

Ik snap er helemaal niks van.. :N:7

Het gaat hier over de Havana outfit bug. Dit is een bug die ervoor zorgt dat het Havana outfit die in de Little Havana Streetwear winkel te vinden is niet kan worden opgeraapt. De bug doet zich voor wanneer de speler de missie Two Bit Hit van Avery Carington voor de missie Copland voltooid. Er verschijnt dan min of meer een onzichtbare muur voor de ingang, waardoor Tommy de pick up niet kan bereiken. Overige informatie kan je eventueel in de posts hierboven lezen.

Okee, ik heb het spel op de PS2..

En daar kan ik de winkel wel in, maar ik kan dat outfit niet pakken.. :puh:

Die zit helemaal aan de zijkant van die winkel! ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...