~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Dit is een beetje onzin topic vind ik. Zoals de gast boven mij eindelijk ontdekt heeft doet de bug zich pas voor als je EERST Two Bit Hit doet, en dan Cop Land. Als je Two Bit Hit hebt gedaan maar nog niet Cop Land dan is die bug er natuurlijk nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Dit is een beetje onzin topic vind ik. Zoals de gast boven mij eindelijk ontdekt heeft doet de bug zich pas voor als je EERST Two Bit Hit doet, en dan Cop Land. Als je Two Bit Hit hebt gedaan maar nog niet Cop Land dan is die bug er natuurlijk nog niet Je hebt eigenlijks wel wat gelijk! Maar kunnen we dat dan niet beter bij moderator ofzo melden? Verder ben ik het wel met je eens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.