Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een mod geinstalleerd, maar hij wil niet weg. Ik heb de clover vervangen door een bugatti mod, maar als ik hem deinstalleer, komt de clover niet terug. De bugatti blijft gewoon. Weet iemand hoe dit komt? De mod heb ik in de bijlage.

bugatti.zip

Geplaatst:

Omdat je waarschijnlijk SWAMI gebruikt, die heel erg slecht is. gebruik IMG tool of iets in die richting ;)

Naja, je bestanden zijn waarschijnlijk verloren gegaan, dus je kunt het beste de files (clover.txd en clover.dff en de handling files etc) gan reqeusten in het bijbehorende forum. :)

Klikkie :)

Geplaatst:

Hoe heb je de mod geinstalleerd?

Heb je het met Sami gedaan?

Zo ja, gebruik geen Sami, want die is klote.

Want Sami uninstalled soms niet.

Heb je hem met een Imgtool geinstalleerd, heb je dat de originele colver.dff en clover.txd gebackupped?

Zo nee, je moet de originele colver bestanden erin zetten, deze kan je hier aanvragen.

Als je de bestanden hebt, dan gewoon met een imgtool installeren, en dan heb je de clover terug.

Veel suc6

Geplaatst:
Ik gebruik inderdaad Sami. Dan zal ik die dus vervangen door IMG tool. Maar waar kan ik die krijgen?
Ben je nou echt te lui om 7 hele letters (en 1 spatie) in te tikken in Google? Je kunt de toolhier downloaden. Een handleiding kun je hier vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...