BeatboxGamer Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Hallo allemaal ik heb nu sinds kort een best wel irritant probleem steed als ik een site open dan krijg ik een venster en daar staat dan Fout-Iframe dan klik ik op ok en dan is hij weer weg maar stel dat ik gwn lekker op het forum beetje in het rond te klikken krijg ik steeds dat klote schermpje voor me neus ik dacht eerst het is spyware dus heb k hitman geinstalieerd met spysweeper heb ik allemaal gedaan er zijn 130 programma's vanaf gegooid maar dat probleem blijft zich voordoen ik krijg 2 schermpjes voor me neus Fout-Iframe Fout-Object ieder geval bedankt want het is zwaar irritant :angry: Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Maak er is screenshot's van? Dan kunnen we echt precies zien, wat de fout is? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 hoe kan je die screenshots maken dan?? ik heb wel webcam maar dat lukt neit heb ik al geprobeerd Reageren
-Niels- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 haha lol, nee naast F12 zit een knopje, met de naam: print screen. Daar klik je dan op, en dan naar paint-->plakken-->opslaan en hier neer zetten! Reageren
Ironfist Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 gebruik je firefox of netscape? die kunnen inderdaad geen iframes (tegoei) weergeven Reageren
BrokenTable Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Bij welke sites krijg je die melding? Dit forum maakt geen gebruik van iframes dus vreemd dat je die melding krijgt. Zoals al gezegd: plaats even een screenshot, welke browser gebruik je en op welke sites krijg je problemen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik krijg bij alle sites de melding ook bij deze maar.... het vage is dat ik geen printscreen kan maken ik heb het geprobeerd er zit inderdaad een knop met printscreen ik heb alles geprobeerd ctr-printscreen shift/prinscreen dus.... ik weet hoe ik het moet maken Reageren
dudedude Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) Je moet gewoon print screen drukken, dan open je paint, dan druk je CTRL+V en dan zie je hem. Zo moeilijk is het tog niet? Bewerkt: 20 maart 2005 door dudedude Reageren
Ironfist Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ik krijg bij alle sites de meldingook bij deze maar.... het vage is dat ik geen printscreen kan maken ik heb het geprobeerd er zit inderdaad een knop met printscreen ik heb alles geprobeerd ctr-printscreen shift/prinscreen dus.... ik weet hoe ik het moet maken en hoe moeilijk is het om je browser te zeggen? <_< Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) Imageshack ligt eruit bij mij dus ik kijk nog wel even wanneer ik hem erop zet vanaaf komt me broer thuis misschein weet die het wel Bewerkt: 20 maart 2005 door BeatboxGamer Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Je heb niet de goeie link gegeve Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Zo het is klaar windows er ff opneiuw opgezet dus me pc is helemaal schoon Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Zo het is klaarwindows er ff opneiuw opgezet dus me pc is helemaal schoon Fijn dat je probleem opgelost is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.