Jump to content

Stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit weer vast bij de missie stowaway. In mijn vorige spel heb ik die met de slowitdown cheat gehaald. Maar ik ben nu opnieuw begonnen en ik wil eigenlijk niet cheaten. Ik heb gehoord dat je iets met frame limiter moet doen. Ik heb de missie geprobeerd terwijl die aanstond en ook terwijl die uitstond, maar nog kom ik niet eens in de buurt van het vliegtuig. Wat doe ik fout? O ja, ik gebruik ook de aerodynamische houding, dus daar ligt het ook niet aan.

Geplaatst:

Je komt het makkelijkste in het vliegtuig door vol door te gassen en het pijltje om hoog telkens in te drukken, dan maak je meer vaart en kom je zo het vliegtuig in. Succes met de missie!

Geplaatst:

Stowaway, is in het begin altijd al een moeilijke missie geweest. Probeer te rijden zoals in dit filmpje word voor gedaan:

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Als je deze route rijd, dan kom je er gemakkelijk in. Als het dan nog niet lukt, dan kun je altijd hier een Savegame aanvraag plaatsen ^_^

Succes!

Geplaatst:

Probeer eerst beetje rechts te rijden zodat je die dozen of wat het dan ook is mist. En als je genoeg snelheid hebt gemaakt proberen naar links te sturen en erin te rijden. Veel geluk.

Geplaatst:
Ja dat doe ik, maar ik kom niet eens in de buurt?!

Als je GTA San Andreas op de PC hebt dan heb je een te slome PC, eerst had ik ook een slome PC en daar werkten ook veel missies niet op. O.a deze missie.

Geplaatst:

In het filmpje ziet het er allemaal zo simpel uit, maar ik kan niet in de buurt komen. Anders was ik er al lang in. En mijn pc is inderdaad niet de snelste, en mijn spel staat op lage kwaliteit. Maar ik heb nooit ergens last van. Hij hapert niet of zo. Ik kan gewoon rijden maar dan is het vliegtuig al veel te ver voor waardoor ik hem nooit meer kan inhalen. Ik heb in mijn vorige spel ook problemen gehad met de missie cut troat business en het laatste deel van end of the line. Die achtervolging. Dat kan ook liggen aan dat ik toen minder goed met voertuigen was als nu, maar misschien ook aan mijn computer. Kan ik daar dan iets aan doen?

Geplaatst:
In het filmpje ziet het er allemaal zo simpel uit, maar ik kan niet in de buurt komen. Anders was ik er al lang in. En mijn pc is inderdaad niet de snelste, en mijn spel staat op lage kwaliteit. Maar ik heb nooit ergens last van. Hij hapert niet of zo. Ik kan gewoon rijden maar dan is het vliegtuig al veel te ver voor waardoor ik hem nooit meer kan inhalen. Ik heb in mijn vorige spel ook problemen gehad met de missie cut troat business en het laatste deel van end of the line. Die achtervolging. Dat kan ook liggen aan dat ik toen minder goed met voertuigen was als nu, maar misschien ook aan mijn computer. Kan ik daar dan iets aan doen?

Recht voor het gat rijden . En de vaten ontwijken .

Geplaatst:
Dat kan ook liggen aan dat ik toen minder goed met voertuigen was als nu, maar misschien ook aan mijn computer. Kan ik daar dan iets aan doen?

Ik weet niet of je over de PC-versie van San Andreas beschikt maar het kan een idee zijn om even je savegame te posten. Anderen kunnen de savegame dan even uitproberen en wellicht vaststellen wat het probleem is. Normaal gezien is het moeilijk voor beginners maar moet het na enige tijd toch wel lukken. Als je nog niet op deze pagina van WikiGTA hebt gekeken raad ik je dat zeker aan te doen, voor meer tips en trucjes!

Geplaatst:
Oke, ik post wel een savegame, maar kan iemand me dan vertellen hoe dat moet? :{
Lees >dit topic< maar eerst eens rustig door, dan kan je daarna in dat subforum een nieuw topic aanmaken. ^_^
Geplaatst:

Mischien is dit al te laat maar je kan ook de kwaliteiten en alles van je computer afsluiten wat overbodig is.

Trek bijvoorbeeld internet eruit msn uit enz.

je kan naturrlijk ook je savegame op stick zette en op andere pc spelen.

Metal :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...