wesssell Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik heb zitten modden met SAMI en gisteren ging het goed. Auto's erin gezet. en toen deed hij 't. Maar toen wou ik vandaag nog een paar auto's erin zetten. en telkens als ie laad dan sluit hij op de helft af en dan staat er iets met een foutenrapport ofzo. Kan iemand me helpen? Reageren
GtaSlave Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Verwijder je mods. Of plaats je backup terug heb je geen backup dan zou je toch echt gta opnieuw moeten installeren. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Stap gewoon van SAMI af en ga met IMG Tool verder, daar was je ook al mee begonnen..word niet gemakkelijk en blijf 't gewoon met IMG Tool doen. De veiligste manier, krijg je ook geen problemen (op de versies na dan, waar je in je vorige topic last van had). Herinstalleren zou ik voorlopig nog weer even laten, eerst de modificaties verwijderen. Anders mag je namelijk weer patchen. Werkt 't nog niet, herinstalleer dan pas. Backups zijn trouwens altijd nog aan te vragen in de modding hulp-fora bij 'Overige Hulp' in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.