discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, Ik speel al heel lang San Andreas op 800x600x32 en als ik het wil veranderen bij opties kan dit NIET. Mijn beeldscherm kan 1024x768x32 aan en dat zou ik ook graag willen instellen. Besturingssysteem: Vista Home Premium (Ook bij XP kon ik dit al niet veranderen) Snelheid processer: 2.4 Ghz Ram-geheugen: 2048 mb / 2GB Videokaart: Ati ASUS AH3650 Silent (512 mb) Iemand een oplossing? Kon het trouwens op mijn oude pc ook niet wijzigen, die had de videokaart Nvidia GeForce FX5200 (128 mb) Bewerkt: 17 augustus 2008 door discogabber Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Dit klinkt misschien stom en misschien heb je het al zo gedaan ... maar een andere resolutie in het spel moet je bevestigen met de [Enter]-toets nadat je de andere resolutie hebt ingesteld. Dus met het pijltje verander je de waarde en bevestigen met [Enter]. Reageren
discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Dit klinkt misschien stom en misschien heb je het al zo gedaan ... maar een andere resolutie in het spel moet je bevestigen met de [Enter]-toets nadat je de andere resolutie hebt ingesteld. Dus met het pijltje verander je de waarde en bevestigen met [Enter]. Bedoel je met het pijltje, het pijltje van de muis of die op je toetsenbord? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Bedoel je met het pijltje, het pijltje van de muis of die op je toetsenbord? Ik dacht eerst: als ik niets zeg gaat hij het wel eerst gewoon zelf proberen .. maar nee hoor ... je blijft ook echt in dit topic wachten op een antwoord. Zoals al in m'n vorige post staat: verander de waarde en bevestigen met enter. Wat wil je nou nog meer weten?@ hieronder: zie je nou wel dat je het kan. En niet vragen om een slotje, dat gebeurd toch niet en alleen megaleden en hoger hebben die functie. Bewerkt: 17 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
discogabber Geplaatst: 17 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) AHA, dus toch met de pijltoetsen. Heb nu op 1024x768x32 ingesteld En ik maar klikken met die muis om dat te veranderen en er gebeurde niks Dankje voor de tip topic kan gesloten worden. of moet ik dat zelf doen? Bewerkt: 17 augustus 2008 door discogabber Reageren
discogabber Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Bedoel je met het pijltje, het pijltje van de muis of die op je toetsenbord? Ik dacht eerst: als ik niets zeg gaat hij het wel eerst gewoon zelf proberen .. maar nee hoor ... je blijft ook echt in dit topic wachten op een antwoord. Zoals al in m'n vorige post staat: verander de waarde en bevestigen met enter. Wat wil je nou nog meer weten?@ hieronder: zie je nou wel dat je het kan. En niet vragen om een slotje, dat gebeurd toch niet en alleen megaleden en hoger hebben die functie. Ik had dat trouwens gelijk al uitgeprobeerd en ben meteen gaan spelen, dus reageerde daarom niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.