Jump to content

heli en autos

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is om met de helicopter die ook gebruikt werd toen met die missie om een auto op te halen voor Woozie... of het mogelijk is om met die helicopter andere autos op te halen, of dat het alleen mogelijk is om bij die ene missie die auto op te halen...

iemand heeft voor mij de flying school gedaan, en ik daarna de missie, dus de heli heb ik op mijn vliegveld staan... alleen nu zie ik er geen magneet meer onder dus daarom de vraag...

grts Mark

Geplaatst:
ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is om met de helicopter die ook gebruikt werd toen met die missie om een auto op te halen voor Woozie... of het mogelijk is om met die helicopter andere autos op te halen, of dat het alleen mogelijk is om bij die ene missie die auto op te halen...

iemand heeft voor mij de flying school gedaan, en ik daarna de missie, dus de heli heb ik op mijn vliegveld staan... alleen nu zie ik er geen magneet meer onder dus daarom de vraag...

grts Mark

Die helicopter, is alleen in die ene missie beschikbaar..

Geplaatst:

Nee inderdaad, de magneet is alleen te krijgen in de missie. Of er andere wegen zijn, zoals modden of dergelijke weet ik zo niet uit me hoofd. Maar je kan hem inderdaad niet krijgen zonder te modden :N .

Geplaatst:
Nee inderdaad, de magneet is alleen te krijgen in de missie. Of er andere wegen zijn, zoals modden of dergelijke weet ik zo niet uit me hoofd. Maar je kan hem inderdaad niet krijgen zonder te modden :N .

Er is volgens mij wel een mod van ja :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...