The Outlaw Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Beste, ik zit met een grandioos probleem, een paar dagen geleden kreeg ik een symantec email proxy dingen toegestuurd waarbij enkele emails niet door mij zelf waren verzonden, ik kreeg iedere keer die vervelende pop-ups en berichten. Dus toen heb ik symantec verwijderd van mijn pc, maar nu merk ik da mijn pc heel traag loopt, en ook enkele bestanden niet meer opent zoals bestanden zoeken in mijn snelmenu en hulp op afstand?. Ook kan ik niet meer smiles gebruiken of vetgedrukte dingen opschrijven. Heeft dit er wat mee te maken? en zo ja wat kan ik er tegen doen?
-Niels- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 aha romero. Dit probleem heb ik ook gehad. Over die smilies enzo en symnatec, enige oplossing is XP opnieuw installeren en een goede virus scanner erop te zetten.
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Symatic goed verwijderd? Want als daar bestanden van blijven staan loopt je pc voor geen meter. Ik raad systeem herstel aan.
The Outlaw Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Daar dacht ik ook al aan, maar het gekke is als ik erop klik dan is het beeld wit, ik krijg geen opties ofzo, nee het scherm is helemaal wit, ik kan geen systeem herstel meer doen?
Mr.Yo Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Je kan het beste backups maken van je belangrijke bestanden en je windows opnieuw installeren. En een goed virus scanner zoals Mcafee.
Ewoud Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Daar dacht ik ook al aan, maar het gekke is als ik erop klik dan is het beeld wit, ik krijg geen opties ofzo, nee het scherm is helemaal wit, ik kan geen systeem herstel meer doen? Zkr raar. Kan zelf niet kijken dus ik raad aan maak goeie back ups en installer windows opnieuw. Formateer wel eerst je party. Sommige mensen vergeten dat weleens. ewoud
The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 helaas hebben we nu nog maar 1 pc met internet en me vader heeft er geen zin in om hem opnioeuw te istaleren, hij heeft hem in deze periode zeker nodig ivm met zijn promotie, dus dat kan nog wel lang duren
-Niels- Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Daar dacht ik ook al aan, maar het gekke is als ik erop klik dan is het beeld wit, ik krijg geen opties ofzo, nee het scherm is helemaal wit, ik kan geen systeem herstel meer doen? Zoals ik al zei, ik heb het zelfde probleem gehad, dus je computer opnieuw installeren is de enige mogelijkheid, maarja je pa wil dat niet doen :o
The Outlaw Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 nee helaas niet, Nu kan ik dus gaan wachten op een mannetje(voor een week!) iig geval bedankt voor jullie raad ik weet genoeg ik sluit dit topic, mocht je nog verdere vragen hebben pm me dan even
Recommended Posts