prolite1 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) dude volgens mij was die site die ik schreef spamme of niet srry. ik kan nu opeens weer online Bewerkt: 17 augustus 2008 door prolite1 Reageren
straydoggs Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 dude volgens mij was die site die ik schreef spamme of niet srry.ik kan nu opeens weer online He? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 het ging over een site maar het is alweer verholpen dus hier kan beter niet meer gereageerd worden want dat is gewoon zonde van je tijd Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik snap deze hele Topic niet :slotje: :slotje: :slotje: Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 het ging over een site maar het is alweer verholpen dus hier kan beter niet meer gereageerd wordenwant dat is gewoon zonde van je tijd Maar wel goed voor je postcount.. Maa rehh: waar slaat dat bericht dan nu eigenlijk op? :') Reageren
FerryN Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 het ging over een site maar het is alweer verholpen dus hier kan beter niet meer gereageerd wordenwant dat is gewoon zonde van je tijd Maar wel goed voor je postcount.. Maa rehh: waar slaat dat bericht dan nu eigenlijk op? :') Waarschijnlijk heeft ie een nieuwe onderwerp gestart ipv een berichtje, een ongelukje dus. Reageren
Wienish Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Aha, dat kan ook.... Foutje moet kunnen? Reageren
prolite1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Aha, dat kan ook....Foutje moet kunnen? ja srry ik had die site re niet in moete zetten.maar het was wel zo dat die gast mijn ps3 hackte ofzo in ieder geval het spel.nogmaals srry Reageren
Dastard Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Ik snap deze hele Topic niet :slotje: :slotje: :slotje: GedragsregelsOngewenst gedrag Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag. Reageren
prolite1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 wat is een slotje en welk ongewenst gedrag. Reageren
Dastard Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 wat is een slotje en welk ongewenst gedrag. Een slotje wordt gebruikt door Moderators en mag alleen gebruikt worden door de crew, en ongewenst gedrag is "stout" gedrag . Reageren
prolite1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 wat was het stoute gedrag dan Reageren
Dastard Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 wat was het stoute gedrag dan De mensen die de emoticoin gebruikten toonden ongewenst gedrag. Reageren
prolite1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 ik had een site gezet bij het verhaal.dat mag niet toen ik dat door had haalde ik het meteen weg en heb mijn exusses aangeboden.is dat niet goed dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.