Venzio Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Hey, ik heb een vraagje over Phpbb3, ik zoek een skin namelijk van forum.habbostate.nl ik weet niet of hij zelf is gemaakt maar weet iemand er zo een of zoeits tevinden of zelf te maken? Ook vind ik die van yourhabbo.nl goed, maar die is voor ipb gratis te downloaden mss weet iemand hem voor phpbb3 ? Bedankt alvast! EDIT: Topic titel is verkeerd ik hat eerst daar vraag over alleen ik neem tog maar PhpBB3 topic naam moet worden verandert in: ''PhpBB3 Skin vraagje'' Bedankt Bewerkt: 17 augustus 2008 door Venzio Reageren
Woetsha Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Onderaan de site zie je Terayon v2.02 Theme created by lithosphere. Even gegoogled en Tadaaa!! Reageren
Venzio Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hey, ik heb 'm gedownload alleen hij pakt hem niet uit, het bestand is beschadigt ofzoeits.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Hey, ik heb 'm gedownload alleen hij pakt hem niet uit, het bestand is beschadigt ofzoeits.. Dan moet je hem opnieuw downloaden (desnoods via een andere pc), want met een corrupte download kan je niets. Als het probleem zich ook met een andere pc voordoet, moet je aannemen dat het aan de downloadbron ligt en kan je eventueel met de uploader contact opnemen. Reageren
Venzio Geplaatst: 18 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik zal over week kijken, dan pas kan ik op andere pc, en nog een vraagje over Php weet je hoe ik een inlog voor het forum maak dus Naam: { Textbalk } Wachtwoord: { Textbalk } Login { Knop om in te loggen } En dat je dan ingelogt bent op het forum, ik denk dat het met html kan.. Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Dit kan gewoon in HTML met een form: <form name="input" action="**De pagina waar je normaal gezien moet inloggen**" method="POST">Gebruikersnaam:<input type="text" name="password"> Wachtwoord:<input type="text" name="username"> <input type="submit" value="Inloggen"> </form> Bewerkt: 18 augustus 2008 door Woetsha Reageren
Venzio Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 2 Vragen, Hoe installeer ik een skin ik heb hem bij de map Styles gezet alleen hij zet nergens tussen, bij Styles En andere, dat van dat login dat snap ik niet van de ** ** dit is mijn link http://www.habbhyp.nl/forum/ucp.php?mode=login wat moet ik daar dan zetten? Bedankt alvast.. Reageren
timwing Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik denk dat het het beste is dat je gewoon html css en php kan gaan leren. Dan kan je het grootste deel zelf doen. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Heb oudere versie gedownload alles staat op www.habbhyp.nl/forum/ maar nu bugt hij hoe los ik het op? Reageren
Venzio Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Weet niemand hoe ik dit op los dan :O ? Reageren
Thabit Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik wee tniet of je het al gezien hebt, maar HabboState is gemaakt met PhpBB2 en niet met PhpBB3.. Dus die skin kan je er zowiezo niet op draaien. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik heb mijn versie verandert naar PhpBB2 maar nogsteeds hetzelfde.. Reageren
kanis20 Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Ik heb mijn versie verandert naar PhpBB2 maar nogsteeds hetzelfde.. Prune je cache is. Reageren
Thabit Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 In phpbb2 kan je dat volgens mij niet doen Heb je de skin ook al wel in de ACP geinstalleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.