Jump to content

a revengers tragedy


matthieu1204

Recommended Posts

hallo, wie kan mij helpen.

bij de missie a revengers tragedy moet je op een gegeven moment onder de helicopter van little jacop vliegen , je ziet dan dat gele icoontje. maar steeds als ik er net ben vliegt hij weg. heb dit al 10 x achter elkaar mee gemaakt. doe ik iets fout..?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt door de vele tegenwind van de helikopter.

Waardoor je er moeilijk in het gele pijltje kunt komen.

Maar het is mogelijk.

Wat ik zelf heb gedaan is gewoon steeds onder de helikopter van Demitri blijven varen.

Waardoor hij je moeilijk kan raken.

En Als je dit doet en LJ komt er aan dan ben je al wat dichter bij zijn helikopter.

Als hij dan lager gaat vliegen kun jij er makkelijker onder gaan varen omdat je er al deels on zit.

En je hebt dus ook niet erg last van tegenwind.

Ik hoop dat deze tip wat helpt. :tu:

Mocht het niet lukken dan kun je nog altijd de missie door iemand anders laten doen.

Als je een ps3 hebt tenminste. :cya:

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

hallo. het is me inmiddels gelukt . komen er nu geen grote missies meer , ik kan alleen nog maar kleine jobs doen voor little jacob en alleen nog maar bowlen of darten met dwayne. ik zit nu op 66 procent van het spel maar hoe moet ik die andere procenten volmaken??????

Link to comment
Delen op andere websites

hallo. het is me inmiddels gelukt . komen er nu geen grote missies meer , ik kan alleen nog maar kleine jobs doen voor little jacob en alleen nog maar bowlen of darten met dwayne. ik zit nu op 66 procent van het spel maar hoe moet ik die andere procenten volmaken??????

Er zijn nu inderdaad geen hoofdmissie's meer. Nu moet je alle zijmissie's en dergelijke voltooien. ;) Een 100% checklist vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...