dutchgod Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Ik ben sinds kort begonnen met modden, dus dit is mischien nog niet helemaalt top 2 dagen terug had ik hier een Zombie mod van CJ gepost, nu ben ik wat verder gegaan met mods Nu heb ik er nog wat bij gemaakt, deze modificaties kan je gewoon uitzetten door een ander kapsel te nemen en/of een ander shirt, Meerderre mods volgen nog... DOWNLOAD!!!!!! Reageren
jancoCJ Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Cool heb hem gedownload vet luek >>> Door DaBeast: Check de datum eerst vooraleer je post..<<< Reageren
Hackman Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ze zien er inderdaad leuk uit, maar wat leuk zo zijn is dat je bijvoorbeeld Monsters uit echte films erin gaat zetten aangezien deze niet echt een soort van persoonlijkheid hebben om het zo maar even te noemen. Verder kan je er nog mummies erbij doen en/of andere 'monsters'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.