Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

het meeste: Lance Vance (weet niet of je Tommy mee mocht tellen aangezien je daar mee speelt, als dat wel mocht dan ga ik natuurlijk voor Tommy Vercetti).

het minste: Sonny Forrelli

EDIT: eerste bericht op de 100ste pagina!!! :*D

Bewerkt: door julio
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het meeste: Tommy Vercetti als die meegeteld wordt, zoniet Lance Vance

Het minste: Mr Black(Opdrachtgever van assasinations missies)

Geplaatst:

Deze tel ik goed, ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn, maar jij bent!!!!

YOU ARE!

De Franky outfit ofzo. Er staat zoiets als: ?????100%, and all I got is this louzy t-shirt.

Edit: GTA-liefhebber was me net voor.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:
Het antwoord is goed gta-liefhebber. Jij mag de volgende vraag stellen.

Dank u.De volgende vraag:in welk jaar ging Tommy de bak in?

Deze tel ik goed, ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn, maar jij bent!!!!

YOU ARE!

Volgensmij kan je daar nog wel meer dingen van verzinnen. Het ligt er maar aan hoe je het bekijk, Mr. Black zie je nooit, maar je hoort hem wel regelmatig. De wapendealer van Phil Cassidy zie je nooit, alleen z'n koeriers, maar het is wel een personage. Wat te denken van de koerier in de missie Mall Shootout, één missie, meer niet. Dan heb je nog Pastor Richard, één scène alleen maar. Leo Teal, één scène en 3 seconden in het spel, victor vance, één scène, die harry en lee ofzo, die je in het begin ziet, één scène maar. Jethro en Dwayne, als je meteen op enter duw zie je ze helemaal niet, geldt trouwens ook voor een aantal anderen, maargoed. Op de site van Rockstar staan bij de Cubanen nog twee namen waarvan ik niet eens zou weten wie het zijn, komen dus ook bijna nooit voor. Zo zijn er misschien nog meer, dus het is moeilijk na te gaan. Wat te denken van de hele gang in Autocide, je ziet vooral de eerste ongeveer net nooit.

Over wie je het meeste ziet is volgensmij ongeveer de makkelijkste vraag uit het spel te halen. Aangezien je vanuit Tommy speelt, lijkt het me wel dat hij het is, als je het gaat opmeten kan elke willekeurige personage winnen, zelfs Sonny Forelli kan dan nog winnen omdat je dan in de missie Keep Your Friends Close gewoon altijd achter je bureau kan blijven staan en niks doen dan de mensen die naar boven komen doodschieten. Dat in het geval dat je Tommy niet meerekent. Als het om scènes gaat, is het volgensmij Ken Rosenberg.

1. The Party
  2. In the Beginning
  3. Jury Fury
  4. Back Alley Brawl
  5. Riot
  6. Shakedown
  7. The Driver
  8. No Escape?
  9. The Shootist
  10. The Job
  11. Keep Your Friends Close

of Lance Vance

1. Back Alley Brawl
  2. In the Beginning
  3. Guardian Angels
  4. Supply & Demand
  5. Hit the Courier
  6. Keep Your Friends Close
  7. Death Row
  8. Rub Out
  9. Shakedown
  10. Bar Brawl
  11. Copland

Ohw, blijkt dus dat ze allebei in evenveel missies zitten, er is er naast Tommy dus ook geen absolute nummer 1. Na veel nadenken spijt het me om te zeggen maar is er geen eerlijk antwoord mogelijk. Maargoed, we gaan verder.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Ik kan nu geen vraag bedenken, omdat we ze volgens mij allemaal al gehad hebben.

Het eerste lid die dit leest mag van mij een nieuwe vraag stellen. :)

In een missie wordt iemand naar de Yunk Yard gebracht door Diaz, Tommy moet hem dan redden.

Vraag hoe heet die missie? En wie is de persoon?

EDIT: Post hieronder, je antwoord is goed!!!

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Death Row, volgensmij ook zo dat degene die het eerst de vraag leest de volgende mag stellen.

de persoon is Lance Vance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...