Bling Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) het meeste: Lance Vance (weet niet of je Tommy mee mocht tellen aangezien je daar mee speelt, als dat wel mocht dan ga ik natuurlijk voor Tommy Vercetti). het minste: Sonny Forrelli EDIT: eerste bericht op de 100ste pagina!!! Bewerkt: 3 mei 2006 door julio Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Het meeste: Tommy Vercetti als die meegeteld wordt, zoniet Lance Vance Het minste: Mr Black(Opdrachtgever van assasinations missies) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Het meeste: Tommy Vercetti als die meegeteld wordt, zoniet Lance VanceHet minste: Mr Black(Opdrachtgever van assasinations missies) Deze tel ik goed, ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn, maar jij bent!!!! YOU ARE! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Welke outfit krijg je als je Vice City voor 100% hebt uitgespeeld? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Welke outfit krijg je als je Vice City voor 100% hebt uitgespeeld? Het frankie outfit. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) De Franky outfit ofzo. Er staat zoiets als: ?????100%, and all I got is this louzy t-shirt. Edit: GTA-liefhebber was me net voor. Bewerkt: 4 mei 2006 door Flying Dutchman Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Het antwoord is goed gta-liefhebber. Jij mag de volgende vraag stellen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Het antwoord is goed gta-liefhebber. Jij mag de volgende vraag stellen. Dank u.De volgende vraag:in welk jaar ging Tommy de bak in? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het in het jaar 1971. Reageren
Damos Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 1971 in 1986 ging hij eruit en begon je met de game. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het in het jaar 1971. Is goed. Reageren
Baffie Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Het meeste: Tommy Vercetti als die meegeteld wordt, zoniet Lance Vance Het minste: Mr Black(Opdrachtgever van assasinations missies) Deze tel ik goed, ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn, maar jij bent!!!! YOU ARE! Volgensmij kan je daar nog wel meer dingen van verzinnen. Het ligt er maar aan hoe je het bekijk, Mr. Black zie je nooit, maar je hoort hem wel regelmatig. De wapendealer van Phil Cassidy zie je nooit, alleen z'n koeriers, maar het is wel een personage. Wat te denken van de koerier in de missie Mall Shootout, één missie, meer niet. Dan heb je nog Pastor Richard, één scène alleen maar. Leo Teal, één scène en 3 seconden in het spel, victor vance, één scène, die harry en lee ofzo, die je in het begin ziet, één scène maar. Jethro en Dwayne, als je meteen op enter duw zie je ze helemaal niet, geldt trouwens ook voor een aantal anderen, maargoed. Op de site van Rockstar staan bij de Cubanen nog twee namen waarvan ik niet eens zou weten wie het zijn, komen dus ook bijna nooit voor. Zo zijn er misschien nog meer, dus het is moeilijk na te gaan. Wat te denken van de hele gang in Autocide, je ziet vooral de eerste ongeveer net nooit. Over wie je het meeste ziet is volgensmij ongeveer de makkelijkste vraag uit het spel te halen. Aangezien je vanuit Tommy speelt, lijkt het me wel dat hij het is, als je het gaat opmeten kan elke willekeurige personage winnen, zelfs Sonny Forelli kan dan nog winnen omdat je dan in de missie Keep Your Friends Close gewoon altijd achter je bureau kan blijven staan en niks doen dan de mensen die naar boven komen doodschieten. Dat in het geval dat je Tommy niet meerekent. Als het om scènes gaat, is het volgensmij Ken Rosenberg. The Party In the Beginning Jury Fury Back Alley Brawl Riot Shakedown The Driver No Escape? The Shootist The Job Keep Your Friends Close of Lance Vance Back Alley Brawl In the Beginning Guardian Angels Supply & Demand Hit the Courier Keep Your Friends Close Death Row Rub Out Shakedown Bar Brawl Copland Ohw, blijkt dus dat ze allebei in evenveel missies zitten, er is er naast Tommy dus ook geen absolute nummer 1. Na veel nadenken spijt het me om te zeggen maar is er geen eerlijk antwoord mogelijk. Maargoed, we gaan verder. Bewerkt: 4 mei 2006 door Baffie Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik kan nu geen vraag bedenken, omdat we ze volgens mij allemaal al gehad hebben. Het eerste lid die dit leest mag van mij een nieuwe vraag stellen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) In een missie wordt iemand naar de Yunk Yard gebracht door Diaz, Tommy moet hem dan redden. Vraag hoe heet die missie? En wie is de persoon? EDIT: Post hieronder, je antwoord is goed!!! Bewerkt: 4 mei 2006 door Typhoon Reageren
Baffie Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Death Row, volgensmij ook zo dat degene die het eerst de vraag leest de volgende mag stellen. de persoon is Lance Vance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.