ZUMZUM Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 volgensmij ook zo dat degene die het eerst de vraag leest de volgende mag stellen. is dit hetzelfde als : Het eerste lid die dit leest mag van mij een nieuwe vraag stellen want dan stel ik een vraag (joepie) in hoeveel missies komt Kent Paul voor. en in welke? (en dan bedoel ik beelden, dus telefoontjes en iemand die het over hem heeft tellen niet mee) Reageren
Bling Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 volgens mij alleen maar in deze 3: The Party Back Alley Brawl Death Row Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 The Party Back Alley Brawl Death Row Love Juice Psycho Killer Publicity Tour In de laatste cutscene van de missie 'The Job' hoor je hem om geld vragen aan Tommy. Maar je ziet hem niet. Ik weet niet of dit echt meetelt. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 The Party Back Alley Brawl Death Row Love Juice Psycho Killer Publicity Tour Spilling the Beans In totaal dus in zeven missies. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) The PartyBack Alley Brawl Death Row Love Juice Psycho Killer Publicity Tour Spilling the Beans In totaal dus in zeven missies. is goed edit: nee the job telt niet mee Bewerkt: 9 mei 2006 door ZUMZUM Reageren
Baffie Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Oké. Vraag: In welke missies moet jij allemaal een boot besturen? Reageren
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 The Fastest boat Supply & Demand Stunt boat challenge Checkpoint Charlie Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) stunt boat challenge supply & Demand checkpoint Charlie the Fastest boat Naval Engagement de rest ga ik nog even op zoeken Bewerkt: 9 mei 2006 door zonnet Reageren
JoV Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Stunt Boat Challange, Supply & Demand, Checkpoint Charlie(alle zes), The Fastest Boat en All Hands On Deck! (als je de missie haalt kom je in een boot terecht. Je moet op het land saven. Je kan in Vice City niet zwemmen.) Bij de missie Naval Engagement vaart de Man Rico voor jou. Je hoeft dus niet te varen. En de vraag was: ''In welke missies moet jij allemaal een boot besturen?" JoV Bewerkt: 9 mei 2006 door JoV Reageren
Baffie Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 The Fastest boatSupply & Demand Stunt boat challenge Checkpoint Charlie Die van Bling is goed, Naval Engagement bestuurt Rico hem, en All Hands on Deck is er niet bij, het jacht van Cortez wordt door een ander gestuurd, en op het moment dat je in de speeder zit is de missie al voorbij, ook al spring je meteen in het water, geen onderdeel van de missie meer dus. Volgende dus voor Bling. Reageren
Bling Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Oke even een makkelijke vraag: In wiens opdracht werd Vicor Vance en Tommy met zijn 2 handlangers overvallen bij de deal die in de eerste cutscene van Vice City plaatsvind? Bewerkt: 12 mei 2006 door Bling Reageren
Bling Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ricardo Diaz inderdaad You're next! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Welke auto's verschijnen er in Sunshine als je alle auto's (dus alle lijstjes) hebt ingeleverd? Reageren
Svenie Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) De Deluxo,Sabre Turbo,Sandking en Hotring Racer. Een kliene aanmerking:Er verschijnt na elke lijst een wagen dus niet als je alle lijstjes hebt gedaan. (waarschijnlijk bedoelde je dat ook.) Bewerkt: 12 mei 2006 door svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.